مرکز اینترنت اشیا ایران » درباره اینترنت اشیا » بیشتر بشناسیم

Richard Linger
IOT ACTIVE PERSON
مدیر بخش Technology Gateway موسسه فناوری Nimbus

ریچارد مسئولیت هدایت و مدیریت Technology Gateway را در موسسه فناوری Nimbus واقع در کورک ایرلند بر عهده دارد. او برنامه‌های تحقیق و انتقال فناوریتحت رهبری صنعت را برای شرکت‌های جدیدتر در حوزه سیستم‌های نرم‌افزاری نسل بعدی، فناوری‌های محاسباتی نرم‌افزار جاسازی شده و سخت‌افزار هدایت و هماهنگ می‌کند.

لینگر دانش عمیقی درباره اینترنت اشیا کاربردی صنعت نسل 4.0 و تجاری‌سازی فناوری‌های جدید دارد. او و تیمش در حال انجام تحقیقات گسترده‌ای در زمینه اینترنت اشیا هستند.

فعالیت‌ها:

  • مدیر و فعال در شرکت PVGeneration از سال 2015 تا 2022

PVGeneration یک شرکت ایرلندی پیشرو در طراحی و توسعه راهکارهای مدیریت هوشمند انرژی است. این شرکت با مسئولیت محدود یک راهکار خورشیدی به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا عملکرد و کارایی انرژی ساختمان را با استفاده از انرژی‌های تجدید‌پذیر تغییر دهد. راهکارهای هوشمند این شرکت هر دو بخش تجاری و مسکونی را پوشش می‌دهد.

  • عضو تیم تحقیق و توسعه موسسه فناوری Nimbus از سال 2021 تا 2022
  • رئیس اجرایی شرکت Predicitve Control Systems از سال 2016 تا 2022

Predicitve Control Systems ارائه دهنده راهکارهای هوشمندی است که با مدیریت پیک‌های متغیر هزینه برق به روشی پویا، دسترسی کم خطر به برق عمده فروشی کم هزینه را فراهم می‌کنند. راهکارهای این شرکت از بهینه‌سازی هوش مصنوعی پیشرفته برای برنامه‌ریزی مجدد تولید و مصرف انرژی در محل استفاده می‌کنند تا در مقایسه با استفاده از تعرفه‌های استاندارد روز و شب و برنامه‌های عملیاتی بهینه‌نشده، منجر به صرفه جویی در مصرف برق تا میزان 35 درصد گردند.

  • سهامدار و مدیر شرکت Coolpower Products از سال 2009 تا 2010

Coolpower Products یک شرکت فناوری شبکه هوشمند نوآورانه و متخصص در توسعه و اجرای پروژه‌های در مقیاس خرد و کلان است. راهکارهای این شرکت امکان کنترل مصرف برق میکرو ژنراتور را فراهم می‌کنند و سبب کاهش مصرف برق در کاربردهای کلان به میزان 10 تا 20 درصد می‌گردند.

 

Andrew Thomas
هم‌ بنیانگذار شرکت Skybell
Dr. Mazlan Abbas
مدیرعامل و هم بنیانگذار FAVORIOT
Raffaele Giaffreda
رئیس فعالیت‌های تحقیقاتی اینترنت اشیا CREATE-NET
Jenny Fielding
سرمایه‌گذار در حوزه اینترنت اشیا
Neal Forse
مدیر عامل WND