مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

مالکیت های Xura برای بالا بردن ترافیک مشتری در IoT و 5G

Xura ارائه دهنده امنیت ، پیام رسانی و کسب درآمد

مالکیت های Xura برای بالا بردن ترافیک مشتری در IoT  و 5G


 

به گفته  Xura آنها اخیرا اعلام کردند مالکیت  دو کمپانی جدید  را بدست آوردند که  به مشتریان اجازه خواهند داد تا رشد نمایی ترافیک را از اینترنت اشیا و اپلیکیشن های 5G مدیریت کنند

Xura یک ارائه دهنده ارتباطات جهانی و سرویسهای دیجیتال است. که Mitel Mobility  و  Ranzure Networksرا با هدف ایجاد یک راه حل 5G-ready که میتواند برای طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها به کار گرفته شود خریداری کرده. که آن شامل  پست صوتی، ویدئو، پیامرسانی ، دسترسی  به رادیو، انتقال صدا روی بستر وای فای و البته اپلیکشن های  IoT میشود.

Mitel Mobility بخش عملیات تلفن همراه Mitel Networks است و به گفته TechCrunch با مبلغ 385 میلیون دلار به Xura واگذار شد. Ranzure تکنولوژی دسترسی رادیویی 5G را توسعه داده است و موسس آن Pardeep Kohli است که البته قبلا مدیر عامل Mitel Mobility بود و Xura  وی را به عنوان مدیر عامل جدید منصوب کرد.

وی گفته : “من افتخار دارم که در این زمان مهم Xura و شرکت  ترکیب شده با آن را رهبری کنم. هر دو شرکت Xura  و  Mitel Mobile میراث قوی از نوآوری بازار پیشرو و تعهد به موفقیت مشتری را دارند. کمپانی جدید ما یک راه حل مبتنی بر نرم افزار و  کاملا  مجازی را در هر لایه از شبکه زیر ساخت تلفن همراه تنظیم میکند که شامل دسترسی رادیویی ، packet core و اپلیکیشن های 5G  میشود.”

به گفته مدیران  آنها مشتاقانه منتظرند ببینند که سه شرکت نیروهای خود را ترکیب کنند. Xura ارائه دهنده امنیت، پیام رسانی و کسب درآمد باشد. Mitel Mobileخدمات مختلف تلفن همراه را عرضه کند و Ranzure تکنولوژی شبکه دسترسی رادیویی 5G را ارائه کند.

Kohli میگوید :”ما میتوانیم تنها ارائه دهنده راه حل pure-play ، بدون منافع مشخص در نگهداری و ارتقا راه حل های اختصاصی باشیم.  ما مشتاقیم که با مشتریان به منظور رسیدن به بهروری عملیاتی همکاری کنیم بعنوان فراهم کننده رشد نمایی ترافیک که صنعت IoT و اپلیکیشن های 5G به ارمغان خواهند آورد.

Siris Capital خریدار اصلی Mitel Mobility  و  Ranszure است که مالک Xura است و به زودی در این سال Polycom را تصاحب میکند

قرار داد در فصل اول 2017 بسته میشود.

 Xura ارائه دهنده امنیت ، پیام رسانی و کسب درآمد

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید