مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

رویداد «باهم ۱۴۰۲» همکاران سیستم، از ۲ تا ۵ دی‌ماه برگزار می‌شود

5954117

۶ عنوان سمینار، 22 عنوان کارگاه تخصصی و نمایشگاهی از راهکارهای مبتنی بر فناوری‌های جدید

رویداد تخصصی «باهم ۱۴۰۲» شرکت همکاران سیستم از ۲ تا ۵ دی‌ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سالن ۴۱) برگزار می‌شود.

همکاران سیستم، این رویداد را با هدف به اشتراک گذاری تجربیات حاصل از همراهی با طیف گسترده ای از کسب و کارها در اندازه های مختلف در مسیر توسعه و تحول فرایندهای سازمانی و همچنین معرفی دستاوردها و نمونه‌های موفق در این حوزه برگزار می کند. 

موضوعات روز دنیای  تکنولوژی و فناوری همچون رایانش ابری، تحول دیجیتال، هوش مصنوعی و هوش تجاری از جمله موضوعات کارگاه‌ها و سمینارهای رویداد باهم هستند. بعلاوه، فضای تعامل و گفتگو با متخصصان این حوزه ها در کنار آشنایی با آخرین تحولات کسب و کار، متاثر از راهکارهای نرم افزاری فناورانه، برای شرکت کنندگان در این رویداد فراهم شده است. 

رویداد «باهم ۱۴۰۲» که قرار است در فضایی ۵۰۰۰ متری برگزار شود٬ شامل نمایشگاه، کارگاه، سمینار و جلسات گفتگو با مدیران و متخصصان همکاران سیستم است که برای میزبانی از مشتریان همکاران سیستم، فعالین کسب و کار، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی تدارک دیده شده است.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید