مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

راهکار سرویس بهداشتی هوشمند Onvation

smart restroom

شرکت‌های Kimberly-Clark Professional و GOJO Industries با یکدیگر در جهت توسعه راهکار سرویس بهداشتی هوشمند Onvation همکاری نموده‌اند. راهکار Onvation، یک راهکار نرم‌افزاری متصل، هوشمند و انعطاف‌پذیر است که سبب تسهیل مدیریت خدمات سرویس بهداشتی و بهبود کارایی عملیاتی سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف پایدار در جهت افزایش سطح رضایت کاربران ساختمان می‌گردد.


از آنجایی که دفاتر و کارفرمایان با کمبود نیروی کار، نرخ اشغال غیرقابل پیش‌بینی ساختمان‌ها و افزایش انتظارات بهداشتی مواجه هستند، مزایای این راهکار برای آن‌ها از اهمیت فزاینده‌ای برخوردار است. همچنین این راهکارها نقش موثری را در سیاست‌های جدید برای بازگرداندن کارمندان به دفاتر و سازگاری مجدد با کار در خارج از خانه بازی می‌کنند. به بیان بهتر تحلیل و بررسی داده‌های حاصل از این راهکار می‌تواند به کاهش نگرانی‌های بهداشتی پس از بیماری همه‌گیر COVID-19 کمک کند و صاحبان و مدیران ساختمان‌ها را قادر سازد تا به طور فعال بر سرویس‌های بهداشتی ایمن، سالم و تمیز که ساکنان ساختمان‌شان را خوشحال می‌کند، نظارت داشته باشند.

این راهکار جدید از اینترنت اشیا در جهت ارتقای سطح خدمات‌ رسانی سرویس های بهداشتی با استفاده از نرم‌افزار متصل مبتنی بر داده استفاده می‌کند و از طریق حسگرهای نصب شده قادر است ترافیک سرویس بهداشتی و عرضه صابون، دستمال توالت و حوله‌های دستی را کنترل کند و همچنین داده‌های بی‌درنگ را برای اطلاع‌رسانی در صورت پایین بودن سطح و نیاز به خدمات مجدد برای ناظران و مسئولان رسیدگی به سرویس های بهداشتی ارسال می نماید. از طریق اعلان‌های بی‌درنگ این راهکار، صرفه‌جویی در زمان و منابع حاصل خواهد شد چرا که  خدمات‌رسانی بهداشتی فقط در صورت نیاز ارائه خواهد شد و نظافتچی‌ها می‌توانند در زمان خود صرفه جویی نمایند.

منبع

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید