مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

نسل جدید پلتفرم‌ Infinity

iot platforms

شرکت Eseye پیشگام در ارائه راهکارهای اتصال اینترنت اشیا، راه‌اندازی و توسعه نسل جدید پلتفرم‌ اتصال Infinity را اعلام کرد. این پلتفرم یک ساختار منفرد، قابل تنظیم و مقیاس‌پذیر را برای استقرار راهکارهای اینترنت اشیا امروز و فردا ارائه می‌کند. پلتفرم جدید Eseye به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی راهکارهای خود را متناسب با نیازهایشان توسعه دهند و به آن‌ها قدرت می‌دهد تا در هر کجای دنیا که هستند، انتخاب‌های مناسبی برای شرکت‌های مخابراتی موردنظر خود داشته باشند. رویکرد ارائه خدمات پلتفرم Infinity “همه در یک مکان” است؛ به این معنی که توسعه دهندگان با استفاده از این پلتفرم می‌توانند راهکارهای هوشمند مبتنی بر سیم‌کارت‌های قدیمی موجود، سیم‌کارت‌های +Eseye AnyNet و iSIM را توسعه دهند.

به دنبال استفاده از این پلتفرم، سازمان‌ها می‌توانند به هر جایی متصل شوند. حمایت این پلتفرم از اتصالات چندگانه MNO به این معنی است که توسعه دهندگان می توانند به طیف گسترده‌ای از اپراتورها برای ارائه ترکیبی از اتصالات محلی و رومینگ و همچنین ادغام با پلتفرم‌های ارائه دهنده موجود از جمله Jasper ،Vodafone GDSP ،Ericsson DCP و بسیاری دیگر، متصل شوند. امروزه، Eseye حمایت از بزرگترین گزینه‌های محلی‌سازی شبکه، از جمله Verizon ،MTN و Telstra را در اختیار دارد تا به توسعه دهندگان کمک کند تا راهکارهای مختلف اینترنت اشیا را در سراسر جهان مستقر و خطرات مرتبط با رومینگ دائمی را حذف کنند.

یکی از امکانات این پلتفرم توانایی آن در ارائه انعطاف پذیری لازم برای تصمیم گیری‌های تجاری است. این امر سازمان‌ها را در کنترل کامل تصمیم‌گیری‌های تجاری خود یاری می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا گزینه‌های اتصال شبکه را برای برآورده کردن نیازهای خود سفارشی‌سازی کنند، در حالی که در همان زمان به آنها اجازه می‌دهد تا از نرخ‌های مذاکره‌شده با اپراتورهای فعلی خود مطلع گردند. همچنین سازمان‌ها می‌توانند هر گونه شکاف اتصال را از طریق فدراسیون AnyNet Eseye که دسترسی به بیش از 700 شبکه در سراسر جهان را فراهم می‌کند، پر کنند.

پلتفرم Infinity بر اساس دهه‌ها تجربه تخصصی عمیق در زمینه سخت‌افزار و اتصال اینترنت اشیا ساخته شده است و به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا کنترل دقیقی بر سیاست‌های تجاری اینترنت اشیا خود داشته باشند. سازمان‌ها با استفاده از این پلتفرم می‌توانند خط‌ مشی کلی اینترنت اشیا خود را تعریف کنند؛ در حالی که اتصال، کیفیت خدمات و قیمت را برای همه دستگاه‌های هوشمند خود بهینه نگه داشته‌اند. این پلتفرم همچنین گزینه‌های اتصال جدیدی را ارائه می‌کند که با امکان افزودن شبکه‌های خصوصی 5G/LTE و سایر فناوری‌های بی‌سیم در حین تکامل، به تقویت سرمایه‌گذاری اینترنت اشیا در زمینه تجاری کمک می‌کند. Infinity اتصال، امنیت و مسیریابی دستگاه به ابر را با تأخیر کم و قابل اعتمادی ارائه می‌دهد.

بستر و سرویس اینترنت اشیا پلتفرم Infinity در دو نسخه ارائه می‌شود. Infinity Flex برای شرکت‌هایی با استقرار در اندازه متوسط ​​طراحی شده و برای آن دسته از کسب و کارهایی است که نیاز به شروع سریع، قیمت و پشتیبانی از پیش تعریف شده دارند. Infinity Enterprise برای پروژه‌های اینترنت اشیا سازمانی جهانی یا چندمنطقه‌ای یا پروژه‌هایی که نیاز به استقرار و سخت‌افزار پیچیده‌تری دارند، مناسب است.

منبع

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید