مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

شروع ثبت‌نام بوتکمپ اینترنت اشیا 1403

IoT-Bootcamp-1403-info

برگزاری ششمین دوره مهارت محور اینترنت اشیا با بیش از 90 ساعت آموزش کاربردی و تخصصی

مرکز اینترنت اشیا ایران در راستای رسالت آموزشی و مهارت‌افزایی علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین، تاکنون پنج دوره بوت‌کمپ اینترنت اشیا را با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار نموده و اکنون برای ششمین سال متوالی، بوت‌کمپ اینترنت اشیا را در قالب جامع‌ترین رویداد آموزشی مهارت محور برگزار می‌نماید.

بوت‏ كمپ اينترنت اشيا يك دوره آموزشی فشرده و هدفمند برای علاقه‌مندان به حوزه هوشمندسازی است كه با هدف آموزش حرفه‌‎‏‏ای و آماده ‏‌سازی افراد برای ورود به بازار كار برگزار می‎‌شود. محتوا‏های آموزشی بوت‌كمپ در قالب كارگاه‏‌های مهارت‌محور و به صورت پيوسته تدريس می‌‎شوند و با تعريف سناريوهای عملياتی آموزشی توسط مدرسين، دانش ‏‎پذيران حتی مفاهيم را هم به صورت عملياتی پياده سازی می‌کنند.

در این رویداد که به صورت حضوری از 13 تیرماه لغایت 25 مردادماه 1403 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، لایه‌های معماری اینترنت اشیا و زنجیره ارزش آن با بهره گیری از اساتید برجسته به صورت عملیاتی و با رویکرد پروژه محور به علاقه‌مندان شامل مدیران صنایع و سازمان‌ها، کارشناسان و دانشجویان مستعد، آموزش داده خواهد شد. شرکت کنندگان با قرارگیری در تیم‌های مختلف به پیاده‌سازی پروژه‌های عملی در حوزه‌های صنعت هوشمند، کشاورزی هوشمند، خودرو متصل، سلامت هوشمند، شهر هوشمند، ساختمان هوشمند، مدیریت هوشمند بحران و سایر حوزه‌ها پرداخته و نمونه‌های آزمایشگاهی خود را در اختتامیه این رویداد ارائه خواهند داد.

 

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه بوت‌کمپ اینترنت اشیا 1403 مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02177199154 تماس حاصل فرمایید.

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید