مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

برگزاری سومین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا IoT WAY3 در جنوب کشور

IoTWAYE3

 

 برگزاری سومین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا IoT WAY3 در جنوب کشور


 

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا  ایران برگزار کننده بزرگترین و تخصصی ترین دوره های آموزشی اینترنت اشیا در کشور پس از برگزاری موفق دو دوره آموزش جامع اینترنت اشیا IoT WAY(1)&(2) در تهران اقدام به برگزاری دوره سوم در شهر شیراز با همکاری دانشگاه زند شیراز نموده است.

مرکز با توجه به تماس ها و درخواست ها  مبنی بر برگزاری دوره های اینترنت اشیا در سراسر کشور و با توجه به اهمیت فراگیری دانش های روز دنیا از جمله فناوری اینترنت اشیا، تصمیم به برگزاری این دوره ها به صورت منطقه ای و استانی در آینده نزدیک گرفته است.

در همین راستا جهت تسهیل حضور علاقمندان و پژوهشگران جنوب کشور در اولین مرحله از برگزاری دوره های منطقه ای و استانی دوره آموزش جامع اینترنت اشیا IoT WAY(3) با سرفصل های زیر در استان فارس و شهر شیراز برگزار خواهد شد:

شناخت اینترنت اشیا و معماری آن

سخت‌افزارهای کاربردی اینترنت اشیا

هوش مصنوعی و پلتفرم اینترنت اشیا

کاربردهای اینترنت اشیا

استانداردها، پروتکل‌ها و امنیت اینترنت اشیا

تجاری‌سازی اینترنت اشیا

در این دوره که کاملا مهارت محور است علاوه بر تدریس سر فصل های بالا، برای اولین بار در ایران سناریوهای هوشمند سازی در زمینه‌های صنعت، خانه، شهر، سلامت، کشاورزی و محیط ‌زیست هوشمند به صورت عملی و گروهی توسط شرکت کنندگان اجرا خواهد شد و شرکت کنندگان از نزدیک مفهوم  هوشمندسازی را درک خواهند کرد.

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در نظر دارد در دیگر مناطق کشور نیز اقدام به برگزاری دوره های جامع و تخصصی اینترنت اشیا نموده تا جهت رشد و توسعه صنعت و آبادانی کشور توسط متخصصین توانمند ایرانی گامی برداشته و باعث سرافرازی کشورمان ایران باشد.

 

IoTWAYE3

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید