مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

گزارش برگزاری اولین روز از دوره آموزشی اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران

IOT Way

 

گزارش برگزاری اولین روز از دوره آموزشی اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران


اولین روز از دوره آموزشی اینترنت اشیا با برگزاری 4 کارگاه 90 دقیقه ای به پایان رسید.

در کارگاه اول با تدریس جناب آقای مهندس خوشوقت متخصصین، دانشجویان و علاقمندان با معانی ، مفاهیم و معماری اینترنت اشیا آشنا شدند و در پایان کارگاه سوالات خود را مطرح نمودند .

درکارگاه دوم جناب آقای دکتر ساعی نیک به ارائه اقتصاد اینترنت اشیا پرداختند و آمار و ارقام رشد و پیشرفت این فناوری در جهان و همچنین تاثیر هوشمند سازی بر بازار جهانی را تشریح نمودند.

در کارگاه سوم جناب مهندس قلی زاده به تشریح بستر سخت افزاری اینترنت اشیا اشاره کردند و به معرفی نیازهای بخش سخت افزاری مانند سنسورها و گیت وی ها پرداختند که مورد توجه حضار قرار گرفت و در انتهای بحث به تمام سوالات حضار در مورد انواع سنسورها و نحوه عملکرد آنها پاسخ دادند.

در بخش چهارم و پایانی سرکار خانم مهندس ابوذر جمهری به تشریح بخش ارتباطی و مخابراتی اینترنت اشیا پرداختند و انواع راههای ارتباطی و جمع آوری داده های سنسورها توسط گیت وی و ذخیره شدن آن ها در ابر و در نهایت آنالیز داده ها را توضیح دادند.

بخش هایی از صحبت های اساتید به صورت زنده در صفحه اجتماعی اینستاگرام مرکز تحقیقات نیز منتشر شد.

روز اول دوره ی آموزشی با استقبال گسترده حضار از کتاب های مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و همچنین درخواست همکاری در مرکز به پایان رسید.
روز دوم دوره ی آموزشی جمعه بیست و هفت بهمن برگزار خواهد گردید.

 

IOT Way

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید