مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

شرکت Vodafone مجموعه ای از دو شبکه اروپایی NB-IoT را تشکیل می دهد.

Vodafone

شرکت Vodafone مجموعه ای از دو شبکه اروپایی NB-IoT را تشکیل می دهد.


 به گزارش نیوز بایت شرکت  Vodafone  تا پایان سال آینده شبکه اروپایی NB-IoT ( Narrowband IoT ) را دو برابر می کند. این شرکت اعلام کرد که این کار را در پاسخ به تقاضای مشتریان سازمانی انجام خواهد داد. به گفته ی وودافون بزرگترین شبکه بین المللی NB-IoT جهان در 10 کشور اروپایی، از جمله برنامه های راه اندازی شده در انگلستان، رومانی و مجارستان در دسترس خواهد بود.

NB-IoT یک تکنولوژی کم توان و فناوری گسترده ای است که برای بسیاری از برنامه های کاربردی شهر هوشمند، توسعه فناوری متصل شده در بخش های دیگر، مانند کشاورزی را فراهم می کند.

Vodafone برای گسترش شبکه های NB-IoT خود در آفریقای جنوبی و ترکیه تنظیم شده و این شبکه ها را در جمهوری چک راه اندازی کرده است همچنین در آلمان؛ یونان؛ ایرلند؛ ایتالیا؛ استرالیا؛ هلند؛ و اسپانیا.

یک اپراتور تلفن همراه حدود 74 میلیون اتصال و یک پلتفرم شبکه و خدمات بین المللی را پشتیبانی می کند که طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی حیاتی را با استفاده از NB-IoT پوشش می دهد.، از جمله آنهایی که میتوان نام برد عبارتند از:  خودروهای آئودی، BMW، دایملر بنز، فورد، جنرال موتورز، جگوار لند رور، پورشه، موتورسیکلت، VW و یاماه.

-معادل امنیت 4G

مدیر عامل Vodafone IoT استفانو گاستوت گفت: “NB-IoT به کسب و کارها اجازه دسترسی به قابلیت های 5G را یک سال قبل از انتظار ما و در مقیاس وسیع می دهد و من معتقدم که این عامل در استفاده گسترده از IoT توسط شرکت ها خواهد بود.

 ” شبکه NB-IoT ما موقعیت خود را به عنوان شرکت مخابراتی برتر برای IoT تقویت می کند و به این معنی است که مشتریان ما می توانند نسل بعدی دستگاه ها را به بزرگترین و امن ترین شبکه بین المللی متصل کنند.”

در اوایل سال جاری، وودافون با Deutsche Telekom برای آزمایش NB-IoT به منظور کمک به سرعت بخشیدن به توسعه خدمات IoT مرزی تلاش کرد. Deutsche Telekom از سیم کارت های جهانی در شبکه Vodafone Spain استفاده کرد، در حالی که Vodafone SIM ها را در شبکه T-Mobile اتریش مستقر کرد.

-وودافون فروش انبوه را بررسی می کند .

گزارش های مربوط به این خبر در این هفته، مدیر عامل شرکت وودافون”  نیک رید ” ، در نظر دارد فروش ده ها هزار دکل های موبایل را به منظور کاهش 31 میلیارد یورو (36 میلیارد دلار) بدهی شرکت به فروش برساند.

بر اساس گزارش FT، Vodafone دارای 110،000 برج در سراسر اروپا است که می تواند به ارزش 12 میلیارد یورو (14 میلیارد دلار) باشد. ”  نیک رید ”  نظرات را در یک کنفرانس Goldman Sachs در نیویورک برگزار کرد و گفت که این شرکت 1700 شغل را در مراکز خدمات مشترک در مصر، هند و رومانی در این سال مالی جاری فرو ریخت. این کاهش ها بخشی از در اختیار داشتن 8 میلیارد یورو در هزینه های خارج از کسب و کار است، زیرا بیشتر سیستم های آفیس به صورت اتوماتیک کار می کنند.

 

Vodafone

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید