مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

چرا Verizon درباره ی بخش اینترنت اشیاء خود خوش بین است؟

اینترنت اشیاء ورایزون

 

چرا Verizon  درباره ی بخش اینترنت اشیاء خود خوش بین است؟


اینترنت اشیاء ورایزون:

اینترنت اشیاء بخشی کوچک در ورایزون است که روند رو به رشدی داشته است. اینترنت اشیا بخش مهمی از رشد بالقوه برای Verizon است که تا حد زیادی ریشه در بخش مخابراتی اش دارد . Verizon در حال حاضر بزرگترین شرکت مخابراتی در امریکا است.

در کنفرانس تکنولوژی، رسانه و ارتباطات  Morgan Stanley که در تاریخ 28 فوریه 2017 برگزار شد، Matt Ellis ، رئیس امور مالی Verizon درباره تجارت مخابراتی سخنرانی داشت، وی گفت: بازار گوشی های هوشمند بی سیم امریکا به نقطه اشباع رسیده است و Verizon انتظار دارد کسب و کار ویدئوهای بی سیم و اینترنت اشیاء اش را برای استفاده از داده، بازدهی و درآمد به جلو ببرد.

ورایزون به رسانه های دیجیتالی خوش بین است.

 

 اینترنت اشیاء ورایزون

همانطور که در جدول بالا میبینیم اگرچه بخش مخابراتی و اینترنت اشیاء Verizon در حال رشد است، اما هنوز هم به درآمد قابل توجهی نرسیده است.
در 4Q16 درآمد بخش اینترنت اشیاء به تنهایی رشد سالانه 21 درصدی داشته و موجب کسب درآمد کلی 243 میلیون دلار برای شرکت شده است.

ورایزون مالکیت یاهو را به عنوان بخشی از برنامه آینده خود با هدف تقویت موقعیتش در بخش تبلیغات رسانه ی دیجیتال می بیند. این شرکت امیدوار است در تبلیغات دیجیتال به یک بازیگر قابل توجه در کنار غول های صنعتی Facebook  (FB) و Alphabet (Google) تبدیل شود.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید