مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

تصاحب پلتفرم تقاضای ویدئو شرکت ترمور توسط تاپتیکا اینترنشنال با 50میلیون دلار

images_article_Taptica

 

تصاحب پلتفرم تقاضای ویدئو شرکت ترمور توسط تاپتیکا اینترنشنال با 50میلیون دلار


 

تاپتیکا اینترنشنال مالک پلتفرم تقاضای ویدئو شرکت ترمور به ارزش پنجاه میلیون دلار به شرط تغییرات جزیی در توافقنامه مالکیت شد.

این پلتفرم به عنوان یک بخش مستقل در تاپتیکا عمل خواهد نمود و هدایت آن به عهده لورن وینر که سابقه ی مدیریت این پلتفرم برای شرکت ترمور بمدت پنج سال را دارد، خواهد بود.بخش های تجاری ترمور ویدیو نیز از این پس با پلتفرم تقاضای ویدئوی ترمورکه متعلق به شرکت تاپتیکا بوده و بخشی مستقل که به صورت مجزا برای ترمور فعالیت می کند، شناخته خواهد شد. به گفته تاپتیکا، این شرکت همچنان بر روی تقاضای تبلیغات موبایل و ویدئو سرمایه گذاری خواهد نمود. 

واگذاری ترمور به این معناست که این شرکت منحصرا بر روی تجارت پلتفرم ویدئویی خود در زمینه فروش تمرکز خواهد نمود. علاوه بر آن سرمایه ی جذب شده کمک خواهد نمود تا شرکت موقعیت خود را در بازار تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت توسعه داده، برروی منابع فروش خود در سطح جهانی سرمایه گذاری کرده و پلتفرم های مورد تقاضای خود را در موقعیت بهتری قرار دهد.

 

بنا بر اظهارات پل کین رئیس هیئت مدیره ترمور، “فروش پلتفرم به ما اجازه می دهد تا سرمایه گذاری خود را بر روی رشد هر چه بیشتر عواملی که در تجارت ما نقشی حیاتی دارند متمرکز کنیم. همانطور که مصرف کنندگان دیدگاههای خود را به سمت ویدئو های دیجیتال و تلویزیون های هوشمند سوق می دهند، ما اعتقاد داریم که یک فرصت بزرگ در بازار برای سرمایه گذاری بر این روند وجود داشته و می تواند مانند پلتفرم جانبی ویدئو نقشی برجسته داشته باشد.”

در این معامله گروهRaine  و Cooly LLP به عنوان مشاوران مالی و حقوقی ترمور وRBC Capital Markets و Naschitz,Brandes,Amir&Co. به ترتیب به عنوان مشاور مالی و حقوقی تاپتیکا حضور داشته اند.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید