مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

ارائه خدمات امنیتی شرکت Sophos در اینترنت اشیا

شرکت Sophos

 

ارائه خدمات امنیتی شرکت Sophos در اینترنت اشیا


شرکت Sophos طیف وسیعی از محصولات طراحی شده را به‌منظور کمک به بهبود امنیت اینترنت اشیا، ارائه می‌دهد. بیش از 100 میلیون کاربر در 150 کشور از راه‌حل‌های جامع امنیتی Sophos به‌عنوان بهترین راه‌حل‌های محافظتی در برابر تهدیدات و از دست دادن اطلاعات استفاده می‌کنند.

Sophos به واسطه و حمایت آزمایشگاه‌های خود که یک شبکه جهانی از تهدیدات اطلاعاتی را تشکیل داده‌اند، جوایزی در زمینه رمزگذاری و نقطه پایانی،، وب، ایمیل، تلفن همراه و امنیت شبکه دریافت کرده و به دلیل تخصص خود در ارائه و پیاده‌سازی امنیت، مورد توجه و تمجید شرکت‌های Forrester و Gartner قرار گرفته است.

بخش نصب و راه‌اندازی Sophos، خدمات یکپارچه‌سازی امنیتی برای برنامه‌های کاربردی صنعتی، دستگاه‌های متصل پزشکی و دیگر برنامه‌های اینترنت اشیا را به سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر ارائه می‌دهد. در اوایل سال جاری، این شرکت آخرین نسخه از پلتفرم مدیریت پویای سازمانی را بر روی نسخه 7.1 تلفن همراه خود عرضه کرد.

تلفن همراه 7.1 Sophos از مجموعه‌های دستگاه‌های متصل از جمله محصولات اینترنت اشیا حمایت می‌کند. Dan Schiappa، مدیر و معاون ارشد بخش نقاط پایانی و گروه‌های امنیتی این شرکت در بیانیه‌ای اظهار کرده است: “تیم توسعه Sophos در نظر داشت که با ارائه اولین گام‌ها و راه‌حل‌ها، صنایع را به سوی استفاده از یک استراتژی محافظت یکپارچه برای همه دستگاه‌های تلفن همراه و اینترنت اشیا سوق دهد.”. نرم‌افزار تلفن همراه 7.1 قابلیت مدیریت عملکردها شامل توانایی اعمال سیاست‌ها، نظارت بر وضعیت، سطح باتری و سیستم‌عامل دستگاه را برای دستگاه­های اینترنت اشیا فراهم می‌کند.

شرکت Sophos

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید