مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

IOT TECH EXPO NORTH AMERICA

images_article_IOT-TECH-EXPO-NORTH-AMERICA

 

IOT TECH EXPO NORTH AMERICA


 

29 November 2017 00:00 – 30 November 2017 00:00

از سری کنفرانس‌ها و همایش‌های جهانی پیشرو در حوزه‌ی اینترنت اشیا به مدت دو روز در تاریخ 29 ام و 30 ام نوامبر در silicon Valley  با بالاترین سطح محتوا و گفتمان برگزار خواهد شد که با معرفی و بررسی آخرین نوآوری‌ها در عرصه‌ی اینترنت اشیا همراه خواهد بود.

همچنین رویداد 2017 میزبان نمایشگاه‌های AL و Blockchain خواهد بود، بنابراین شما می­توانید 3 اکوسیستم را یکجا کاوش کنید که فرصتی برای گسترش پایه‌ی دانش شما و ایجاد ارتباطات جدید فراهم می­آید.

دستورالعمل گسترده‌ی این سال شامل موارد گوناگون مانند نوآوری اینترنت اشیا و فنّاوری اینترنت اشیا، صنعت یکپارچه، حمل‌ونقل هوشمند، شهر هوشمند، داده‌ها و امنیت، پروژه اینترنت اشیا، توسعه اینترنت اشیا، فنّاوری Blockchain و صنعت، پروژه‌ی AL، مصرف‌کننده و تبدیل دیجیتال، توسعه AL و Bot و VA می­شود.

این رویداد مطالعات موردی از رهبران صنعت که قبلاً IOT را معرفی کرده‌اند نشان می­دهد.

 سخنرانانی از Oracle, Centrica, Toyota, Bluetooth, Google, Thyssenkrupp, Halliburton Cisco,Federal, Trade Commission، Schneider Electric, Visa, Mastercard, Maersk, Hyperledger, Uber, Wells Fargo, Disney, TGI Fridays, AIG, Nissan, Seattle Reign FC, Palo Alto, Albuquerque, Southern California Edison, Renault شرکت خواهند کرد.

12 کنفرانس، 9000 شرکت‌کننده، بیش از 300 سخنران، بیش از 300 ارائه‌دهنده

بیش از 9000 شرکت‌کننده با نمایندگان بخش‌هایی از دولت، انرژی، آموزش‌وپرورش، حمل‌ونقل، مراقبت‌های پزشکی، تدارکات، تولید، کشاورزی، بیمه، خرده‌فروشی و بسیاری دیگر با یکدیگر جمع خواهند شد، این رویداد را نباید از دست بدهید!

نمایشگاه فنّاوری IOT برای نمایش بیشتر فنّاوری cutting edge(لبه – برش)، با بیش از 300 ارائه‌دهنده در حالی برگزار خواهد شد که بیش از 300 سخنران دانش بی‌نظیر صنعت و تجربه‌های زندگی خود را به اشتراک می‌گذارند.

https://www.iotevents.org/event/iot-tech-expo-north-america-2/

https://www.iottechexpo.com/northamerica/

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید