مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

تسریع سرعت ایجاد شبکه Sigfox با حضور شرکت WND UK در انگلستان

شبکه Sigfox

تسریع سرعت ایجاد شبکه Sigfox با حضور شرکت WND UK در انگلستان


شرکت WND UK به عنوان اپراتور فناوری سیگفاکس در انگلستان، 95 درصد از این کشور از جمله مناطق روستایی را به منظور استفاده از اینترنت اشیا تحت پوشش سیگفاکس قرار خواهد داد.

دستگاه ها قادر خواهند بود به آسانی با هزینه ناچیز و توان مصرفی کم بر روی بستر سیگفاکس به صورت بیسیم به اینترنت متصل شوند. تاکنون 30 کشور تحت پوشش این فناوری قرار گرفته است. در انگلستان نیز به عنوان زیر ساخت ارتباطی برای برنامه های کاربردی اندازه گیری هوشمند، مدیریت امکانات و مراقبت های بهداشتی- درمانی مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت Arqiva از سال 2014 با سابقه ی فعالیت بعنوان اپراتور سیگفاکس در انگلستان در حال حاضر تمرکز خود را بر روی ارائه شبکه های اینترنت اشیا در شهر های بزرگ انگلستان قرار داده است. این شرکت به عنوان توزیع کننده شبکه سیگفاکس، این زیرساخت را تنها در 11 شهر مهم انگلستان از جمله بیرمنگام، بریستول، لیدز، لستر، لیورپول، لندن و منچستر ایجاد کرده است.

شرکت های سیگفاکس و WND UK در راستای گسترش پوشش این فناوری در انگلستان همکاری خود را آغاز نموده است. شرکت WND UK، یکی از شرکت های وابسته به WND که سابقه ی  فعالیت در کشورهای برزیل، مکزیک، کلمبیا، و آرژانتین را داشته است تا پایان سال 2019 زیر ساخت سیگفاکس را در 95 درصد از انگلستان پیاده سازی خواهد کرد.

شرکت Arqiva مانند گذشته به ارائه این زیر ساخت ادامه داده و WND UK هم وظیفه گسترش و نگهداری از این فناوری را در سراسر کشور برعهده دارد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر کاربردهای جدیدی در زمینه لجستیک هوشمند، ردیابی منابع و مدیریت امکانات ایجاد می کنند.

شبکه Sigfox

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید