مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

عقد تفاهم نامه همکاری و برگزاری سمینار اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران در دانشگاه لرستان

Seminar

 

عقد تفاهم نامه همکاری و برگزاری سمینار اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران در دانشگاه لرستان


تفاهم نامه همکاری علمی و آموزشی با محوریت هوشمندسازی مبتنی بر اینترنت اشیا روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه در دانشگاه لرستان امضا گردید.
هدف این تفاهم نامه توانمندسازی دانشجویان و بسترسازی برای رشد علمی در حوزه های فناوری نوین در کشور است. کارافرینی و ایجاد کسب و کارهای دیجیتالی از دیگر دستاوردهای این تفاهم نامه است.
همچنین برای شناخت اولیه و شروع همکاری میان دانشگاه و مرکز سمینار یک روزه اینترنت اشیا با حضور جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید. این سمینار در سه بخش با عناوین…

-هستی شناسی و معماری اینترنت اشیا توسط مهندس خوشوقت
– اقتصاد و کسب و کار اینترنت اشیا توسط مهندس قیصری
– امنیت اینترنت اشیا توسط مهندس ایلوخانی
برگزار گردید.

در این سمینار تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران و معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان نیز منعقد گردید.

یکی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه، افزایش مهارت جهت کسب شغل در فضای فناوری اطلاعات در بازار کار آینده برای دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و همچنین استفاده از توان و ظرفیت‌های علمی موجود دانشگاه لرستان است.
اميد است در ظل توجهات حضرت وليعصر و همفكري و همكاري متقابل، نتايج ارزشمندي حاصل گردد و رضايت خداوند بزرگ را در پي داشته باشد.

Seminar

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید