مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

برگزاری سمینار آشنایی با اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران

iotseminar

 

برگزاری سمینار آشنایی با اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران


“اینترنت اشیاء ” فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان و یا اشیاء) قابلیت ارسال داده از طریق شبکه های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم می شود.

فناوری اینترنت اشیا نقش بسیار مهمی در ایجاد کسب و کارهای جدید و کارآفرینی بازی می کند .

 در جهان کسب و کارهای متعددی بر محور این فناوری راه اندازی شده اند، درحالی که این مفهوم و این فناوری در ابتدای راه خود قرار دارد و هرروز بیش از پیش تغییرات و تحولات جدیدی در آن رخ میدهد .

آشنایی با این فناوری و بومی سازی آن؛  برای محققین و کارآفرینان ایرانی یک فرصت گرانبها به شمار میرود که می تواند به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال زایی در کشور کمک شایانی نماید.

این سمینار در دوبخش: 1)هستی شناسی اینترنت اشیا و معماری آن 2 ) کسب و کار و اقتصاد اینترنت اشیا ،  در مورخ شنبه30 تیرماه از ساعت 9 الی 13 توسط اساتید و مربیان مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برگزار می شود.

خلاصه ای از مفاهیمی که در این سمینار آموزش می بینید:

 

تاریخچه، مفاهیم اولیه، معماری و زنجیره ارزش اینترنت اشیا.

آشنایی با تجاریسازی و کسب و کارهای اینترنت اشیا و معرفی یک محصول یا خدمت جدید به بازار برای سودآوری و درک فرآیند توسعه یک محصول از ایده و مفهوم تا پذیرش آن در یک بازار خاص.

آموزش فاکتورهای قدرت اقتصاد ایران.

سهم صنایع مختلف در اقتصاد ایران.

اصلی ترین موتورهای رشد اقتصادی.

علاقه مندان به شرکت در(سمینار آشنایی با اینترنت اشیا ) جهت ثبت نام می توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند:

فرم ثبت نام دوره

و یا جهت اطلاع از جزئیات بیشتر به سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا مراجعه نمایند و از طریق ایمیل info@iotiran.com و یا تلفن 02166069708 با مرکز ارتباط برقرار نمایند.

 

iotseminar

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید