مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

ایالت متحده آمریکا، قوانینی برای ایجاد معیارهای امنیتی اینترنت اشیا معرفی کرده است

معیارهای امنیتی اینترنت اشیا

 

ایالت متحده آمریکا، قوانینی برای ایجاد معیارهای امنیتی اینترنت اشیا معرفی کرده است


دموکرات ها در اهداف کنگره قوانین جدیدی برای محافظت از تهدیدات وضع کرده اند. هم چنین فناوری اطلاعات IOT برای تأمین منابع مالی poC به فروشندگان توصیه هایی داشته است.

قوانین جدید با هدف محافظت از تهدید اینترنت

دموکرات ها روز جمعه، قانون اساسی ایالت متحده را معرفی و یک برنامه صدور گواهینامه سایبری برای دستگاه های اینترنت اشیا ایجاد کردند. قوانین محافطت سایبری یک کمیته شورا، متشکل از کارشناسان امنیت سایبری از دانشگاه، صنایع، حامیان مصرف کننده و عموم مردم برای ارائه معیارهای امنیت سایبری برای دستگاه های اینترنت اشیا ایجاد خواهد شد. شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت اشیا می توانند داوطلبانه انتخاب کنند که محصولاتشان با امنیت سایبری و معیارهای امنیتی داده مطابقت داشته باشد و این گواهی را طبق یک خبر مطبوعاتی به عموم نشان دهند. ادوارد مارکی گفت: ” اینترنت اشیا پایه و اساس تهدیدات اینترنتی بوده، مگر آنکه تدابیر لازم در زمینه امنیت سایبری ایجاد شود.” با ایجاد برنامه صدور گواهی نامه امنیت سایبری، قوانین محافظت سایبری به منظور اطمینان در شناسایی مطمئن تر محصولات توسط مصرف کنندگان و به برند های تولید کننده در ارائه بهترین شیوه های امنیتی سایبر کمک خواهد کرد.

شروع کوچک، به دنبال تأمین منابع مالی برای جلوگیری از شکست اینترنت اشیا

میشل کورتیس (Tech Data) که اخیراً مشاوره اش را با موسسه اینترنت اشیا در مورد چگونگی افزایش موفقیت های این فناوری مهم به اشتراک گذاشته است، گفت: هنگامی که این قانون می آید، برنامه ریزی و استقرار پروژه های اینترنت اشیا، کوچک شدن کسب و کار، به دنبال آن فرصت های سرمایه گذاری از فروشندگان برای اثبات مفهوم (POCs)، آغاز پروژه های کسب و کار روشن برای بهبود موارد ایمنی کارکنان، دسترسی به داده ها به صورت آنلاین و با کمترین زمان فراهم می شود. کورتیس رهبر استراتژی اینترنت اشیا برای آمریکا و Tech Data است، یکی از پیشگامان راه حل های اینترنت اشیا که با شرکا و فروشندگان برای درک موفق عناصر کلیدی درگیر در موفقیت، همکاری دارد. به عنوان مثال، فروشندگان راه حل هایی در مقابل بازار برای منابع مالی برای POCs ؛ توافق نامه برای خدمات به مرجع مشتری در مورد محصول مورد نظر، در اختیار دارند. او گفته است که Tech Data می تواند به ارتباطات کمک کند.

 همچنین او خاطر نشان کرد که این بازار در حال ظهور است و فروشندگان با راهکارهای بیشتر و بیشتر به راه انداخته می شوند و می خواهند راه حل های مختص خود را یافته و به این ارتباطات کمک کنند”.

شراکت GeoSpace و Aeris، آسانی موافقت FMCSA

آزمایشگاه فناوری GeoSpace که ردیابی ایمنی فدرال را در وسایل نقلیه تجاری تأیید می کند، از پلتفرم خدمات Aeris  اینترنت اشیا، برای ارائه یک راه حل تلفنی به طور کاملاً یکپارچه برای حمل و نقل تجاری در هر ابعادی استفاده خواهد کرد. این مشارکت آدرس های مورد نیاز مهم  رانندگان تجاری در ایالت متحده را که با قوانین ایمنی فدرال  FMCSAو در 18 دسامبر قانون دستگاه ثبت الکترونیکی (ELD) – کنگره مجاز- سازگار است،  کمک خواهد کرد. هم چنین برای کمک به ایجاد یک محیط امن برای رانندگان و ساده تر، سریع تر و با دقت تر شدن ردیابی، مدیریت و به اشتراک گذاشتن داده ها از پرونده های کار، در نظر گرفته شده است. ELD با موتور هماهنگ شده تا رانندگی خودکار و زمان واقعی برای آن ثبت و ساعات صحیح خدمات را ضبط کند.

تحول دیجیتالی در فرایندهای کسب و کار پنهان است.

درحالی که شرکت ها، اینترنت اشیای صنعتی را به عنوان یک تحول می بینند، اکثریت 250 نفر از کارشناسان فناوری اطلاعات و عملیات توسط GE مورد بررسی قرار گرفتند و نتایج نشان داد که آنها اقدامات مورد نیاز  از فرصت ها برای بهره برداری را به خوبی به کار نمی برند. 80 درصد معتقد هستند که اینترنت اشیای صنعتی می تواند در شرکت و صنایع به کار گرفته شود و تنها 8 درصد از این مدیران گفته اند که تحویل دیجیتال در کسب و کار در حال تغییر است. با انتشار یک خبر مطبوعاتی، تصمیم گیرندگان-سازندگان فناوری اطلاعات و عملیات به جدیت به پیوستن برنامه های کاربردی صنعتی به عنوان یک فناوری اولیه مورد نیاز برای تبدیل دیجیتال، رتبه بندی پلت فرم اینترنت اشیای صنعتی، برنامه های کاربردی صنعتی و هم چنین تجزیه و تحلیل داده های بزرگ به عنوان مهم ترین فناوری برای سرمایه گذاری، اشاره کرده اند. به عنوان نتایج آخر تحقیق، GE  دیجیتال، شاخص تکامل صنعت برای پیگیری پیشرفت های واقعی تحولات دیجیتال- از چشم انداز اینترنت اشیای صنعتی از آمادگی به تبدیل- ایجاد شده است.

Avnet به شورای اینترنت اشیای M2M پیوست.

برای پیشرفت بیشتر در استراتژی اینترنت اشیا، Avnet یکی از توزیع کنندگان  قطعات الکترونیک جهانی به شورای اینترنت اشیای M2M ملحق شد.

بزرگترین سازمان تجارت در بخش اینترنت اشیا/ ماشین به ماشین با بیش از 20.000 OEM، پیوستن کاربران شرکت ها و برنامه های توسعه دهندگان به عنوان اعضا و به طور متوسط 300 عضو جدید در هفته را پیش رو دارد. آقای لوو لوتوستانسکی، رییس Avnet اینترنت اشیا گفته است: منتظر کمک بی نظیر راه کارهای IMC، برای آسانتر و سریع تر شدن راهنمای برنامه های اینترنت اشیا از ایده، طراحی، نمونه سازی و تولید خواهیم بود.

چه کسی نماینده شرکت در هیئت مدیره IMC خواهد بود؟  او گفت: ” تأکید گروه برای ارائه دستیابی به خریداران، چارچوب RFP ها و ویجت های نرم افزاری، یکپارچه سازی حرکت فناوری اینترنت اشیا است.

معیارهای امنیتی اینترنت اشیا

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید