مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

تمرکز Salesforce روی مشتریان به کمک سرویس های جدید ابر اینترنت اشیا

سرویس های جدید ابر اینترنت اشیا

  

تمرکز Salesforce روی مشتریان به کمک سرویس های جدید ابر اینترنت اشیا


مدیریت ارتباط Salesforce شامل یک سرویس میتنی بر ابر در اینترنت اشیا به منظور کمک به شرکت های ROI جهت سرمایه گذاری های دقیق و صحیح است.

در بسیاری از پروژه های اینترنت اشیا، چه در حوزه صنعت و چه در حوزه تجارت،برای شروع پروژه ها فشردگی زمان و به موقع بودن اهمیت ویژه ای برخوردار است. آقای Bo Mangels، مدیر ارشد بازاریابی و تولید، اینترنت اشیا و پلتفرم Salesforce گفت: در پروژه های صنعتی تمرکز بر خود تجارت است و این موضوع رایج می باشد.برای این چنین پروژه ها، الویت دادن به تکنولوژی غیر معمول تلقی است. همچنین او در صحبت هایش به موضوع اینترنت اشیا و ساخته شدن پروژه ها با  کدنویسی ها و تیم های بزرگ و اطمینان از ارتباط دستگاه های متصل در این فناوری، اشاره کرد.

Mangels گفت: اخیراً سرویس جدید به نام ابر اینترنت اشیا با نسخه معروف Salesforce IoT Explorer برای کمک به سازندگان در تأیید سرمایه گذاری هایشان در طول زمان، طراحی شده است. در این سرویس داده ها و اطلاعات مشتریان در فضایی نگهداری و محافظت می شود. زمانیکه این سرویس برای مشتریان راه اندازی شود، مشتریان Salesforce که با حجم زیاد از اطلاعات مهم در مورد مشتریانشان و اتصال دستگاه هایی اینترنت اشیا با یکدیگر، روبرو خواهند شد که این سرویس بین اطلاعات و ارتباطات یکپارچگی به وجود می آورد و آن را در سراسر فروش و کانال سرویس دهی مدیریت می کند. اهداف نرم افزار جدید Salesforce برای کمک به مشتریان در جمع آوری داده های اینترنت اشیا طراحی شده است. قول اصلی اینترنت اشیا، توانایی دیدن همه جوانب است. Mangels اظهار کرد که نیازمندی های مشتری قبل از آنکه آنها چیزی بگویند پیش بینی شده و این یعنی فروش، خدمات و تعامل فعال وجو دارد.

ایشان خاطر نشان شدند که موضوع مهم دیگری که انتظارات مشتریان را افزایش داده، پیشرفت در بخش فناوری هایی مانند دستیاران دیجیتال و گوشی های هوشمند است که آنها اطلاعات را در آنجا به موقع مشاهده کنند و این یعنی یک دیدگاه سازماندهی خوب و مهم در نظر گرفته شده است.

 

سرویس جدید ابر اینترنت اشیا هدف دیگری از جمله تنظیم مقرراتی برای اتصالات دستگاه های با استفاده از رابط کاربری  Drag & Drop به جای کد سفارش است.

نمونه ای از مشتری Salesforce که داده های اینترنت اشیا را در تغییر نحوه کسب و کار خود به کار برده، شرکت Schneider Electric است. شرکت های چندملیتی مدیریت انرژی، توانایی استفاده از داده های اینترنت اشیا که جمع آوری و در یک جدول نگهداری می شود، دارد تا مردم بتوانند با ساختمان های برق Schneider Electric تعامل داشته باشند. سپس شرکت از این اطلاعات در نحوه برقراری ارتباط با مشتریانش استفاده می کند.

نمونه ای دیگر قطعات Lippert، سازنده اجزای RV است. آنها نیز به فکر ارائه خدمات پیشگام به مشتریانشان و حفظ آنها در طول مسیرکاری خود هستند. شما نگران مسأله ای نباشید زیرا که مدل کسب و کار جدید، نحوه ارائه خدمات را تغییر داده است.

همچنین Salesforce می گوید که سرویس جدید ابر اینترنت اشیا توانایی تعامل فعال نیز است. برای مثال به همکاری فناوری تهویه Emerson اشاره دارد که از اینترنت اشیا برای اطمینان از تنظیمات صحیح واحدهای HVAC استفاده می کند. می توانید کنتاکتور را در واحد HVAC نصب کرده و سپس برنامه ComfortGuard شرکت، تأییدیه آن را برای شما ارسال کند.

فناوری تهویه Emerson، Schneider Electric و قطعات Lippert – با کالاهای منعطف و محصولات عالی- به انتشار مروگرهای IOT و ساخت Salesforce که در 17 اکتبر به طور گسترده ای در دسترس خواهد بود، کمک خواهند کرد. همچنین رویداد Dreamforce برای شرکت های برجسته در 6-9 نوامبر در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد.

 سرویس های جدید ابر اینترنت اشیا

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید