مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

تامین امنیت همایش هکر های کلاه سیاه توسط سرویس پونی اکسپرس(pwnie express) با کمک اینترنت اشیا

pwnie express

تامین امنیت همایش هکر های کلاه سیاه توسط سرویس پونی اکسپرس(pwnie express)  با کمک اینترنت اشیا


پونی اکسپرس امروز بطور رسمی اعلام نمود تیم امنیتی فعال بر روی امنیت همایش کلاه سیاهان2017   از پونی اکسپرس جهت شناسایی، ارزیابی و پاسخ به تهدید های دستگاه های  اینترنت اشیا در این همایش استفاده خواهد نمود. پونی راه حل امنیتی  اینترنت اشیا در مرکز عملیات شبکه (noc) هکرهای کلاه سیاه خواهد بود.

همایش کلاه سیاهان آمریکا که یکی از بزرگترین همایش های امنیتی فضای مجازی جهان می باشد، از تاریخ 22 تا 27 ژولای 2017 در لاس وگاس برگزار خواهد شد. پونی اکسپرس اولین شرکتی است که بطور رسمی و خاص از اینترنت اشیا جهت محافظت از شرکت کنندگان کنفرانس و زیر ساخت ها در مقابل تهدید ها استفاده میکند.

پاول پگت بنیانگذار پونی اکسپرس در مورد همکاری این شرکت با تیم های امنیتی در جهت مانیتورینگ همایش ها و کنفرانس های بزرگ صحبت نموده و  بیان میکند :” این کنفرانس متفاوت است، فشار زیادی بر گروه ما، مانند سایر همکاران وارد شده است. ما افتخار میکنیم که توانسته ایم امنیت اینترنت اشیا را برای مشتریان، ارائه دهندگان خدمات و شرکایمان فراهم کنیم. ارتقا آگاهی مشتریانمان در حوزه خطرات اینترنت اشیا  جزو افتخارات ما بوده و با کمال تواضع به اطلاع میرسانیم که ما پیشگام تامین امنیت اینترنت اشیا در همایش هکرهای کلاه سیاه خواهیم بود”.

این شرکت سال گذشته با شناسایی حمله کارما و برج مخابراتی مخرب توانایی خود را در تشخیص و تامین امنیت نشان داد. این شرکت اتصال 35000 دستگاه به اکسس پوینت، که به 1047 شبکه جعلی متصل بودند را کشف کرد.

بارت استامپ رهبر گروه عملیاتی کلاه سیاهان اعلام نمود:” ما واقعا از کار با پونی اکسپرس لذت می بریم. بسیاری از اعضا تیم ما از محصولات این شرکت جهت مصارف شخصی و حرفه ای استفاده نموده و امیدواریم همکاری میان ما و این شرکت ادامه دار باشد. “

همچنین نیل وایلر رهبر عملیاتی این تیم اضافه می کند: “ما به دنبال کشف راهکارهای مناسبتر جهت درک و تحلیل بهتری در حوزه شبکه هستیم. همکاری با پونی اکسپرس موجب پیشرفت یک پله ای در این هدف شده و کمک شایانی جهت ایجاد و ارائه امنیتی با ثبات تر در این همایش نموده است. پونی اکسپرس با همراهی شرکت هایی نظیر پالو آبرو نتورکس، آ اس ای، قناری لینک، راکس وایرلس، گیگامون، ابزار های امنیتی مورد نیاز برای این همایش را  فراهم خواهد نمود.

گروه هکرهای کلاه سیاه را بیشتر بشناسیم

این گروه بمدت 20 سال آخرین اطلاعات مربوط به امنیت ، تحقیق ، توسعه و نوآوری ها را در اختیار علاقمندان و شرکت کنندگان این حوزه قرار داده و در تشکیل کنفرانس ها، همایش ها و آموزش های کلیدی، با توجه به نیازهای امنیتی جامعه فعالیت مداوم دارد. این گروه با برقراری محیط آموزشی و کاری برای علاقمندان موقعیت رشد و شکوفایی همه ی افراد در هر سطحی را فراهم می اورد.

پونی اکسپرس را بیشتر بشناسیم

پونی اکسپرس سرویسی با قابلیت تشخیص شکاف امنیتی در اینترنت اشیا بوده که با تغییرات زیرساختی بصورت با واسطه و بی واسطه از عملیاتی شدن تهدیدات جلوگیری بعمل می آورد.

pwnie express

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید