مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

شرکت Greenwave Systems ادعا کرده است اولین ارائه دهنده راهکار دروازه هوشمند با قابلیت فعالسازی توسط صدا در اینترنت اشیاء برای ارائه دهندگان خدمات است

پلتفرم اینترنت اشیاء با قابلیت فعالسازی توسط صدا

 

 

شرکت Greenwave Systems ادعا کرده است اولین ارائه دهنده راهکار دروازه هوشمند با قابلیت فعالسازی توسط صدا در اینترنت اشیاء برای ارائه دهندگان خدمات است.


پلتفرم جدید Greenwave Systems با نام AXON برای ارتباطات اینترنت اشیاء ، یک حامل توسعه دهنده gateway هوشمند است که با صدای شخص یا کلمه ای خاص قابلیت فعالسازی دارد.

 این راهکار پلتفرم AXON کمپانی را با صدای یکپارچه و قابلیت های هوش مصنوعی ترکیب میکند که با تکنولوژی فهم زبان طبیعی (NLU) توسط Nuance طراحی شده است.

این برای ارائه دهندگان خدمات یک فرصت است تا مکالمات اینترنت اشیاء را به چندین زبان و در محیط های متنوع شامل صنعت، اقتصاد و بخش مصرف کننده ایجاد کنند.

این راهکار بخشی از معماری انعطاف پذیر و قدرت Nuance Mix در ارائه تشخیص صدا، تبدیل متن به گفتار و هوش مصنوعی  با تشخیص زبان در IoT است.

Greenwave و Quantenna اولین حامل توسعه دهنده دوطرفه که مربوط به مدیریت وای فای کل خانه های هوشمند است را ارائه دادند و اعلام کردند این اولین عامل دوطرفه توسعه دهنده صنعتی برای مدیریت ارتباطات وای فای خانه هوشمند در اینترنت اشیاء است.

این افزایش دهنده، تکنولوژی وای فای از Quantenna را با پلتفرم  AXON از  Greenwave Systems ترکیب کرده تا راهکاری برای ارائه دهندگان خدمات جهت بهینه سازی تجربه خانه های هوشمند عرضه کند.

این کار سه فرکانس رادیویی مجزای طراحی شده برای اپلیکشن های بلادرنگ که به پهنای باند سریع نیاز دارند را نشان میدهد و همچنین نرم افزار Quantenna با نام SONiQ  به صورت یکپارچه تکرار کننده ها و دروازه های انتقال در اینترنت اشیا را تحت عنوان یک سیستم مدیریت میکند.

پلتفرم اینترنت اشیاء با  قابلیت فعالسازی توسط صدا

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید