مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

اضافه شدن یک دستگاه فیزیکی اینترنت اشیا به مجموعه Microsoft Azure

Microsoft Azure

 

اضافه شدن یک دستگاه فیزیکی اینترنت اشیا به مجموعه Microsoft Azure


برای یک راه حل و یا سرویس اینترنت اشیا سطوح و جنبه های بسیاری نظیر کد دستگاه، کد ابر و کد اپلیکیشن وجود دارد و تمامیاین سطوح جهت دستیابی به اهداف کسب وکار با یکدیگر همکاری می کنند. مجموعه اینترنت اشیا Azure امکان تحقق بخشی به ارزش های کسب و کار را برای کاربران فراهم آورده و راه حل های کاربردی از پیش تنظیم شده آن موجب تسریع فرآیند شروع کسب و کارها می گردد. اگر چه دستگاه های مجازی ملزم به تکمیل فرآیندها بوده و مراحل را به صورت انتها به انتها نشان میدهند، اما در برخی موارد صاحبان کسب و کار به دنبال کشف تمامی مراحل اتصال دستگاه های خود به دنیای واقعی هستند.

اخیرا دو رویکرد آموزشی جدید جهت چگونگی اتصال یک دستگاه فیزیکی و درگاه اینترنت اشیا به مجموعه اینترنت اشیا Azure بمنظور نظارت از پیش تنظیم شده راه دور، ارائه شده است. اکنون زمان آن رسیده که با اتصال دستگاه ها و یا ابزارهای اولیه اینترنت اشیا Azure خود به Raspberry Pi 3 و درگاه NUC  اینتل، تصاویر را به صورت زنده توسط سنسورهای متصل (و یا داده های شبیه سازی شده در صورت نداشتن دسترسی به سنسورها) دریافت کرده و بر نحوه عملکرد یک دستگاه بصورت از راه دور نظارت کنید و ساختار آن را به روز رسانی نمایید.

 Microsoft Azure

 

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید