مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

حضور مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در نمایشگاه جانبی ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

Presentation1

حضور مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در نمایشگاه جانبی ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات


این همایش روز سه شنبه چهارم دی ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور بسیار خوب مدیران سازمانی و شرکتی برگزار گردید.
برنامه ها و پنل های تخصصی متنوعی با محوریت “کسب و کار داده محور در خدمت جامعه” در روز همایش برگزار گردید. همچنین نمایشگاه دائمی با حضور شرکت های داخلی و دانش بنیان برپا شده بود که شرکت کنندگان علاوه بر استفاده از مطالب ارائه شده از جدیدترین دستاوردهای پژوهشی کشور بازدید نمایند.

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا نیز بعنوان یکی از مراکز پژوهشی و دانشی کشور در این همایش و نمایشگاه حضور فعال داشت و آخرین دستاوردهای خود را به شرکت کنندگان عرضه کرد.

 

Presentation1

-از محورهای اصلی این همایش میتوان به عناوین زیر اشاره کرد :

  • کسب و کار هوشمند
  • حکمرانی داده
  • اعتماد اجتماعی

در طول برگزاری همایش این مرکز میزبان مدیران فناوری کشور نظیر جناب آقای جهانگرد “معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات”، جناب آقای دکتر برومند “معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم” ، جناب آقای دکتر احمدیان “معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات” و جناب آقای آزاد معروفی، “رئیس کمیسیون اینترنت اشیاء و داده ‏های عظیم” سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران بود.

photo 2018 12 25 11 41 50

با توجه به میزان اهمیت رشد فناوری های نوین نظیر اینترنت اشیا در کشور، همه بازدیدکنندگان بر این عقیده بودند که یکی از اساسی ترین قدم های کسب و انتقال فناوری کار بر روی پروژه های پژوهشی و آموزشی است. لزوم شناخت صحیح این فناوری ها و ایجاد زیرساخت های مناسب با فرهنگ و اکوسیستم فناوری کشور جزو فاکتورهای بسیار مهم در پیاده سازی موفق پروژه ها خواهد بود.

آقای آزاد معروفی رئیس کمیسیون «اینترنت اشیاء و داده ‏های عظیم سازمان نظام صنفی استان تهران» از اقدام به تشکیل کنسرسیومی از شرکت های فعال در این حوزه جهت حضور در عرصه بازرگانی و رویدادهای جهانی از جمله رویداد همایش بین المللی ICT افغانستان گفتند و عضویت در این کنسرسیوم را به مرکز تحقیقات اینترنت اشیا پیشنهاد دادند.

 

itmanager

 تاریخ برگزاری: 4 دی ماه 1397

مکان: مرکز همایشهای بین المللی صدا وسیما

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید