مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

شناسایی و مدیریت اینترنت اشیا

شناسایی و مدیریت اینترنت اشیا

 

شناسایی و مدیریت اینترنت اشیا


محقق  ABI می گوید: درآمد ناشی از شناسایی و مدیریت اینترنت اشیا تا سال 2022 به 21.5 میلیارد دلار می رسد.

توسعه سازمانی اینترنت اشیا.

پروژه های تحقیقاتی ABI که درآمد حاصل از شناسایی و مدیریت اینترنت اشیا را تا سال 2022 به 21.5 میلیارد دلار رسانده است، به وسیله خدمات پلتفرم اینترنت اشیا همراه با امنیت، رمزنگاری، مدیریت گواهی دیجیتال و سرویس های تبادل اطلاعات به دست می آورد.

براساس پیش بینی هایی که از سوی گزارش شرکت مشاوره ای «شناسایی و خدمات مدیریت» ارائه شده است، خدمات IDoT  (شناسایی اشیا) طی 5 سال آینده رشد چشمگیری خواهد داشت و به طور عمده این رشد توسط صنایع و صنعت خودروی خودران نشان داده شده است.

آقای Dimitrios Pavlakis، تحلیلگر صنعت تحقیقات  ABIگفت: «از طریق دروازه های هوشمند، خدمات ابری و محیط کاربری (API)- راه حل های رابط، شناسایی و خدمات مدیریت به طور پیوسته در طیف وسیعی از نقشه های اینترنت اشیا پیدا می شود.

اگرچه بعضی از صنایع به لحاظ امنیتی خیلی بالا نیستند و فروشندگان در بازار اینترنت اشیا در نهایت سرمایه گذاری را در رمزنگاری و مدیریت گواهی دستگاه انجام می دهند اما برخی از عملکردهای پیشرو که بیش از 60 درصد کل درآمدهای کلان را صرف صنایع غذا می کنند، شامل تله ماتریکس پس از فروش، مدیریت ناوگان، تله ماتریس ،نصب، اندازه گیری، امنیت خانه و اتوماسیون می باشد.

از سوی دیگر، یک گزارش تحقیقاتی BCC پیش بینی کرد که ارزش بازار شبکه های اینترنت اشیا جهانی تا سال 2022 به 1 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت و CAGR 21.6  درصد خواهد بود.

گزارش «شبکه های اینترنت اشیا: فناوری ها و بازارهای جهانی تا سال 2022» نشان داد که بازار شبکه های اینترنت اشیا در آسیا و منطقه اقیانوس آرام تا سال 2022 رشد 27.6 درصدی CAGR خواهد داشت و اروپا با CAGR 23.8٪ رشد و سهم بازار به 31.3٪ می رسد. 

اخبارهای اینترنت اشیا یک منبع عملی ارائه خبر، تجزیه و تحلیل و نظرات در مورد اکوسیستم اینترنت اشیا پرشور است که شامل  استاندارد سازی، موارد استفاده تجاری و فرصت های توسعه می باشد. ما بهترین تحقیق را انجام می دهیم و چرخش خود را بر روی آن قرار می دهیم، از اوایل صنعت گزارش می کنیم تا شرکت هایی که در قلب این انقلاب مشارکت دارند.

 

شناسایی و مدیریت اینترنت اشیا

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید