مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

انجمن M2M اینترنت اشیا (IoT)، Joel Young را به عنوان رئیس جدید International Digi برگزید.

انجمن M2M اینترنت اشیاء

 

انجمن  M2Mاینترنت اشیا (IoTJoel Young  را به عنوان رئیس جدید International Digi  برگزید.


 

هیئت مدیره انجمن M2M اینترنت اشیاء (IMC) که با 20000 عضو بزرگترین گروه در بخش خدمات تجاری اینترنت اشیاء (IoT) است، Joel Young را به عنوان رئیس جدید Digi International انتخاب کرد.

Young نزدیک به 20 سال تجربه حضور در بخش تکنولوژی اینترنت اشیاء  و ارتباط ماشین به ماشین (M2M) را دارد. او تا سال 2000 در Digi International که ارائه دهنده تجارت و پروژه های M2M و سرویس ها و محصولات IoT است حضور داشت.

انتخاب Joel Young بعنوان رئیس نتیجه حضور طولانی مدت اش در Digi International و همچنین تجربه جایگاه رده بالا در شرکت امنیت دیجیتال  Transcription International و آزمایشگاه Bell متعلق به AT&T است.

برنامه های گروه برای سال 2017 شامل ایجاد دستورالعمل های خرید برای دسته بندی های گسترده اینترنت اشیاء  و ایجاد یک کانال با محتوای جدید است که شامل مقررات IoT، طرح های مالیاتی و حقوقی می شود.

Young  میگوید : ” ما تعهد کردیم برای افزایش فعالیت در حوزه توانایی هایمان نهایت تلاشمان را بکنیم. IMC بزرگترین گروه متشکل از OEM ها و کاربران شرکتهای صنعتی را بوجود آورده است. و داده هایی که ما درباره جمعیت و الگوهای خرید آنها جمع آوری کردیم بسیار مهم است.”

وی همچنین افزود :”کار اصلی گروه، بهم رساندن خریدار و فروشنده در محدوده اپلیکیشن های جدید است. من فکر میکنم میتوان انتظار داشت که از IMC ایجاد فرصت های بیشتری برای اعضای جدید جهت همکاری در مسیر های مهمی از جمله ارائه رهنمود به کمپانی های حاضر در هیئت مدیره که خود ارائه کننده راهکار هستند، ببینیم “

IMC در حال حاضر بیش از 300 عضو پذیرفته شده جدید در هفته بدست می آورد، که متشکل از کاربران شرکت ها، OEM ها و توسعه دهندگان اپلیکیشن ها در بیش از 24 بخش مختلف بازار پیش رو در در سراسر جهان می شود.

برخی از پروژه های اخیر گروه براساس “کمیته رهبری متصل” هستند، گروهی متشکل از کاربران IoT که اغلب از  500 کمپانی بوده و دوره های سه ماهه برگزار میکنند و Readiness Calculator را توسعه می دهند که یک نرم افزار و ابزار بررسی است و توسط اعضای هیئت مدیره جهت جمع آوری داده ها و تولید اسناد توسعه داده شده است.

IMC همچنین تحقیق سه ماهه خود بر روی الگوهای خرید اینترنت اشیاء را نیز منتشر کرد.

انجمن  M2M اینترنت اشیاء

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید