مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

5 کلید موفقیت برای پروژه های صنعتی اینترنت اشیا

پروژه های صنعتی اینترنت اشیا

 

5 کلید موفقیت برای پروژه های صنعتی اینترنت اشیا


اینترنت اشیا تمام بخش های اقتصاد از جمله بزرگترین صنایع مانند انرژی، برق، نفت، گاز، تولید، حمل و نقل و … را تغییر خواهد داد. اینترنت اشیا در برخی از چالش های ویژه و منحصر بفرد در صنعت از قبیل تنظیمات تجهیزات از راه دور و توزیع مناسب نیز وجود دارد. مانند چاه های نفت یا توربین های بادی که در طبقه بندی شرایط سخت و خطرناک در پالایشگاه ها و در چرخه تولید قرار گرفته اند.

هنگام تعهد به اینترنت اشیا، اولین چالش هایی که باید مورد توجه مخاطبین قرار گیرند، چگونگی جمع آوری داده های یک مجموعه منحصر بفرد و متنوع دستگاه های اینترنت اشیا، تجزیه و تحلیل داده های آن ها و چگونگی برقراری امنیت بین آن ها و هم چنین مدیریت بین دستگاه ها در ابعاد مختلف است. این مهم نیاز به تخصص در ابزار ها و بهترین شیوه ها در هر دو بخش فناوری اطلاعات و بخش های عملیاتی دارد.

در این وب،VMware Inc، یک پیشقدم جهانی در زمینه فناوری امنیتی، ابر، فناوری های نهایی و ADLink، یک پیشقدم جهانی در را حل های جاگذاری شده در اینترنت اشیا، کلید موفقیت ابتکارات صنعتی اینترنت اشیا را مورد بحث قرار خواهند داد.

VMware نقاط قوت فناوری امنیتی، ابر و فناوری های نهایی را به مشارکت گذاشته ، در حالی که ADLink تجربه گسترده ای در صنایع سخت و سنگین مانند حمل ونقل، توزیع و عملیات mil/aero را به ارمغان آورده است.

برای اطلاعات بیشتر، درباره مباحث زیر مطالعات بیشتری داشته باشید:

چرا سلامت پیوند فناوری اطلاعات و بخش های عملیاتی برای موفقیت اینترنت اشیا ضروری است.

کسب بهترین روش برای بالاترین مقادیر داده های عملیاتی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ اینترنت اشیا.

طراحی یک چارچوب برای معماری صحیح اینترنت اشیا با امنیت، مدیریت و مقیاس بندی.

استفاده اینترنت اشیای صنعتی برای پیش بینی موارد ضروری مانند ردیابی/ نظارت بر دارایی و نگهداری.

 

 پروژه های صنعتی اینترنت اشیا

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید