مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

برگزاری پنل هوشمندسازی بوسیله اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در سومین کنگره بین‌المللی و پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران

IOT

برگزاری پنل هوشمندسازی بوسیله اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در سومین کنگره بین‌المللی و پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران


 

سومین کنگره بین‌المللی و پانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران با شعار “کشاورزی دانش بنیان، امنیت غذایی”، از 13 تا 15 شهریور ماه 1397 توسط انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران در موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذربرگزار شد.

در این کنگره علاوه بر داوری حدود 700 مقاله مرتبط و حضور شرکت‏های فعال در این حوزه، در خصوص موضوعاتی چون زراعت، اکولوژی و فیزیولوژی گیاهان زراعی، به‌نژادی گیاهان زراعی، زیست‌فناوری گیاهان زراعی، نظام‌های زراعی، تنش‌های محیطی در گیاهان زراعی، بهره‌وری و کارایی مصرف آب در گیاهان زراعی، تغییر اقلیم و مدل‌سازی گیاهان زراعی، علف‌های هرز و مدیریت آنها بحث و تبادل نظر شد.

پنل هوشمند سازی بوسیله اینترنت اشیا در کشاورزی توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران با حضور دکتر امیدی ، دکتر حریری و مهندس قیصری دبیر اجرایی مرکز در این کنگره  برگزار گردید.

در این پنل فرصت های هوشمندسازی در حوزه کشاورزی و دامپروری بررسی شد و بعد از سخنرانی هر کدام از اعضای هیئت رئیسه پنل، سوالاتی با محوریت  بسترهای پیاده سازی اینترنت اشیا، میزان سرمایه مورد نیاز، زمان رسیدن به نقطه مطلوب هوشمند سازی و مزایای هوشمندسازی بوسیله اینترنت اشیا توسط حضار مطرح گردید و در محیطی کاملا تعاملی به تمامی سوالات توسط اعضای پنل پاسخ داده شد.

در انتهای پنل هم اندیشی هوشمند سازی، دکتر امیدی عنوان کردند که با عقد تفاهم نامه همکاری میان مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، می توانیم از فرصت های اجرایی و همکاری میان این دو مرکز تحقیقاتی در جهت هرچه بهتر شدن روند هوشمندسازی در کشاورزی و دامپروری استفاده کنیم.

 

IOT

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید