مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

حضور مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در کنگره جهانی فناوری های هوشمند(IC-Tech 2018)

IC Tech 2018

 

حضور مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در کنگره جهانی فناوری های هوشمند(IC-Tech 2018)


کنگره جهانی فناوری های هوشمند طی روزهای 24 و 25 مرداد 97 در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزارخواهد شد. و پنل تخصصی هوشمند سازی به روش اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در روز دوم کنگره به همراه اعطا گواهی معتبر از سوی مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران ارائه خواهد شد.

کنگره جهانی فناوری های هوشمند(IC-Tech 2018) با رویکرد هوشمندسازی و تحول نظام اداری با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه های معتبر کشور، با هدف بررسی اصلاح فرآیندها و برنامه الکترونیکی کردن خدمات دستگاه ها و واکاوی برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری (توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری) ، بادعوت از مقامات ملی، مدیران فناوری اطلاعات و اعضای کمیته های توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی دستگاه های سراسر کشور در سال 97 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. در این کنگره بیش از 40 پنل تخصصی و کارگاه آموزشی و سخنرانی کلیدی با حضور متخصصین و صاحبنظران داخلی و بین المللی طی دو روز به صورت همزمان در 11 سالن ، با موضوعات دولت هوشمند، اینترنت اشیا (IOT)، رایانش ابری، شهر هوشمند، امنیت در نرم افزارهای اداری الکترونیکی، فناوری های همراه و …. برگزار می گردد. اعطای گواهینامه های کارگاه های آموزشی در زمینه امنیت فناوری اطلاعات، هوشمند سازی نظام اداری، اینترنت اشیا(IOT) و گواهینامه 16 ساعته حضور، نمایشگاه فناوری های هوشمند در سه بخش دولت هوشمند، شهر هوشمند و بیمه و بانکداری هوشمند، همچنین بهره مندی از تجربیات بین المللی از جمله بررسی مدل های دولت الکترونیک در کشورهای مختلف جهان از دیگر برنامه های حائز اهمیت این رویداد خواهد بود.

IC Tech 2018

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید