مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

تصویب سیستم عامل اینترنت اشیا برای راهبری روند کلیدی بازار فناوری های آسیا در سال 2018

Amazon Alexa

 

  تصویب سیستم عامل اینترنت اشیا برای راهبری روند کلیدی بازار فناوری های آسیا در سال 2018


Hitachi Vantara، ده روند کلیدی که در پذیرش سیستم عامل اینترنت اشیا که در سال 2018 در قاره آسیا تأمین خواهند شد را دربر دارد. CTO Hubert Yoshida  Hitachi Vantara و   CTO Russell Skingsley در آسیا برای پیشبرد روند اصلی با هم همکاری داشته اند. برخی از روندهای کلیدی شرکت های تابع Hitachi عبارتند از:

تصویب سیستم عامل اینترنت اشیا توسط بخش فناوزی اطلاعات برای سهولت استفاده از راه حل های اینترنت اشیا.

این موضوع به سرعت در حال تبدیل شدن به یک موضوع استراتژیک در تمام صنایع و بخش های مختلف صنعت و ارائه بینشی صحیح برای پشتیبانی از تحولات دیجیتال نیز است. انتظار می رود شرکت ها یک پلتفرم اینترنت اشیا با معماری باز و انعطاف پذیر ارائه دهند که موجب یکپارچه سازی آسان با دیگر فناوری های رایگان گردد.

رشد تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی

پیش بینی گردیده تا سال 2018 شاهد رشد قابل ملاحظه ای در تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی به عنوان یک سرمایه گذاری در تحقق بازده واقعی سرمایه گذاری باشیم. Skingsley اظهار داشت: هوش مصنوعی با استفاده از محصولات مشتری مانند Amazon Alexa ، Apple Siri در جریان اصلی وارد شد و Hitachi  معتقد است که همکاری هوش مصنوعی با بشر توانسته منافع سودمندی برای جامعه به ارمغان آورد.

Blockchain برای گرفتن مرکز

به دو دلیل ممکن است که Blockchain در سال 2018 مرکز را بدست آورد. دلیل اول رمزنگاری پول و دلیل دوم افزایش استفاده از Blockchain توسط بخش های مالی برای چند فرایند روزمره مانند مستندات مشتری و مستندات قانونی است.

ذخیره سازی هوشمند داده ها

اگرچه در میان شرکت ها پیشرفت هایی در تحولات دیجیتالی وجود دارد، اما مسأله این است که آنها نمی توانند به داده های خود دسترسی پیدا کنند. زیرا آنها پراکنده و جزیره ای ذخیره می شوند و هزینه های استخراج و بهره برداری را بالا می برند. ذخیره سازی شی به صورت “هوشمندانه”  با کمک نرم افزاری هوشمند برای جستجو و خواندن محتوا در چند فیلد داده ای ساختار یافته و غیر ساختاری، تجزیه و تحلیل داده برای تمیزکاری، قالب بندی و نمایه سازی کمک گرفته شده است.

 

Amazon Alexa

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید