مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

کتاب “مبانی اینترنت اشیا” توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا منتشر شد.

fundementals iot

 

کتاب “مبانی اینترنت اشیا” منتشر شد. 


 همزمان با تحولات دنیای فناوری، عرصه های جدیدی در حال ظهور هستند که سرآمد این تغییرات ورود به دوران تحول دیجیتال است. اینترنت اشیا به‌عنوان یکی از روندهای اصلی شکل‌دهنده توسعه تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال شکل‌گیری است و تغییر در کاربرد اینترنت به ‌منظور برقراری ارتباط میان کاربران نهایی به سمت اینترنتی که برای برقراری ارتباط میان اشیای فیزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا یک خدمت معین را ارائه کند، نیازمند نواندیشی در برخی از رویکردهای سنتی در زمینه مدیریت شبکه، رایانش و ارائه سرویس ها است.

کتاب مبانی اینترنت اشیا تالیف شده توسط دکتر داود وحدت و مهندس محمد قیصری که به صورت رسمی به عنوان مرجع دانشگاهی به منظور تدریس در رشته‏ های مختلف انتخاب شده، در نظر دارد معرفی جامعی از تمامی ابعاد فناوری اینترنت اشیا ارائه داده تا خوانندگان را جهت ادامه مسیر تحصیلی و کاری خود راهنمایی نماید.

 این کتاب دربرگیرنده ده فصل بوده که در آن تلاش شده است تمامی مباحث این فناوری به صورت جامع و روان برای علاقه مندان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی تشریح گردد.

جهت تهیه کتاب میتوانید از طریق فروشگاه کتاب در سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران اقدام نمایید.

سفارش کتاب

سفارشات سازمان ها و شرکت ها به صورت عمده با تخفیف ارائه میشود.

همچنین جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص فناوری اینترنت اشیا، سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا را دنبال کنید.

آدرس سایت: www.IoTiran.com

آدرس فروشگاه کتاب:http://iotiran.com/shop

 

fundementals iot

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید