مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

پیدایش تغییر در هویت و مدیریت دسترسی با کمک اینترنت اشیا در سال 2017

تغییر در هویت و مدیریت دسترسی با کمک اینترنت اشیاء

 

پیدایش تغییر در هویت و مدیریت دسترسی با کمک اینترنت اشیا در سال 2017


هویت و مدیریت دسترسی، زیربنای تغییرات دیجیتالی است و برای دستیابی به تغییرات موفق، لازم است که رهبران فناوری اطلاعات و تجارت در سال 2017، همکاری و اطمینان بیشتری ایجاد کنند. پیشرفت تجارت دیجیتالی صرفا یک روند نیست و اینترنت اشیاء موجب توسعه عملکرد داخلی سازمان ها در تمام جهات بیش از سال های گذشته شده است، همچنین همکاری و ارتباط حاصل شده با مشتریان، کمتر از به وجود آمدن یک انقلاب نیست.

عملکرد تلفن همراه، اینترنت اشیاء و ابر برای زیر ساخت های تجارت مدرن، حساس و حیاتی است. تغییرات دیجیتالی موفق و سریع در تجارت انگستان به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت و به مهم ترین قسمت از مجموعه C تبدیل خواهد شد که باید به دقت به کار خود ادامه دهند.

شرکت های دیجیتالی متعدد، دیدگاه های مختلفی در زمینه ایجاد تغییرات با استفاده از اینترنت اشیا دارند. این برداشت های منحصر به فرد از تشکیل تجارتی دیجیتالی سبب میشود که صحنه ی دنیای تجارت را ارزیابی می کند و به عنوان یک روند دگرگونی دیجیتالی آن را به چالش میکشد.

بواسطه بررسی های به عمل آمده از هویت سنجی PING که از رهبران فناوری اطلاعات گرفته شده، طیف وسیعی از سوالات در زمینه تکمیل مسیر دیجیتالی با کمک اینترنت اشیا و اهمیت شناخت مشتری و مدیریت دسترسی مطرح شده است.

 

تغییر در هویت و مدیریت دسترسی با کمک اینترنت اشیاء

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید