مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری Dell برای توسعه چشم انداز اینترنت اشیاء در سه سال آینده

شرکت Dell

 

سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری Dell برای توسعه چشم انداز اینترنت اشیاء در سه سال آینده


شرکت Dell چشم انداز و استراتژی اینترنت اشیاء خود را منتشر کرده که شامل یک تقسیم‌بندی، از جمله یک بخش محصولات تخصصی اینترنت اشیاء، آزمایشگاه‌ها، برنامه‌های همکاری و مدل های مصرف می شود. این شرکت تصمیم دارد در مجموع ۳ میلیارد دلار طی سه سال آینده روی این مورد سرمایه‌گذاری کند.
Michael Dell رئیس و مدیر عامل شرکتDell :” اینترنت اشیاء در حال تغییر اساسی نحوه زندگی ما، نوع عمل‌کرد سازمان ها و چگونگی کارکرد دنیاست. ما در حال هدایت مشتریانمان به یک معماری محاسباتی توزیع شده هستیم که اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی را در یک اکوسیستم کاملاً وابسته به ابر گرد هم می آورد. که نتیجه کم ارزشی برای جامعه جهانی کاربران ما نخواهد بود.”

تقسیمات جدید اینترنت اشیاء توسط Ray O’Farrell، مدیر فنیVmware، رهبری خواهد شد، و در زمینه توسعه محصولات اینترنت اشیاء و راهکارهای شرکت فعالیت خواهد کرد.

به گفته  O’Farrell : “ شرکت Dell مدت هاست فرصت رو به رشد اینترنت اشیاء را با توجه به سابقه غنی بازار محاسبات، رصد کرده است. تقسیمات جدید اینترنت اشیاء، با قدرت در تمامی خانواده تجاری Dell به کار می‌رود تا مطمئن شویم  همراه با اکوسیستم وسیع شرکایمان  به راه حل درستی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و کمک به تسهیل راه اندازی سیستم‌های یکپارچه اینترنت اشیاء می رسیم.”

همچنین شرکت با راه اندازی تعدادی محصول ابتکاری، درحال پیشبرد اهدافش است، که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پروژه Nautilus امکان بررسی جریان داده از ورودی های متصل اینترنت اشیاء در لحظه را فراهم می‌کند. پروژه Fire  یک پلتفروم فوق‌العاده و بخشی از خانواده اینترنت اشیاء Vmware Pulse،‌ مدیریت ساده، محاسبات محلی،‌ ذخیره سازی، اپلیکیشن های اینترنت اشیاء و آنالیز های لحظه‌ای ارائه می دهد. پروژه IRIS، ارائه دهنده تحلیل‌های امنیتی، توسط آزمایشگاه‌های RSA در حال توسعه است. شرکت همچنین روی ۵ استارتاپ وابسته به اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (Edico Genome،  FogHorn Systems،‌ Graphcore، Moogsoft و Zingbox  ) سرمایه‌گذاری می کند.
برخی از خدمات ابتکاری و جدید اینترنت اشیاء عبارتند از کارگاه چشم انداز اینترنت اشیا، که موارد استفاده تجاری سطح بالا از اینترنت اشیاء را شناسایی و اولویت‌دهی می‌کند و مشاوره فناوری اینترنت اشیاء، که نقشه راه و معماری کلی اجرای آنرا مشخص می‌کند.

شرکت Dell

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید