مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

برنده شدن جایزه جهانی اینترنت اشیا توسط شرکت Connexin برای راه اندازی شهر هوشمند

برنده شدن جایزه جهانی اینترنت اشیا توسط شرکت Connexin برای راه اندازی شهر هوشمند

برنده شدن جایزه جهانی اینترنت اشیا توسط شرکت Connexin برای راه اندازی شهر هوشمند


Connexin ، شرکت فن آوری در حال رشدی است که به عنوان یکی از برندگان جوایز IoT برای راه اندازی شهر هوشمند انتخاب شده است. جشنواره امسال بیش از 3500 نامزد جهانی داشت که شامل گروه هایی بود که عبارت اند ازIoT صنعتی، تجاری، شهر هوشمند، خانه های متصل، اتوماسیون خانگی و ماشین های متصل.

Connexin  برای پیوستن به یک مجموعه موثر رقابت سختی را با شرکت هایی از جمله سامسونگ، توشیبا، ودافون، فیلیپس، سونی و Fitbit انجام میدهد.

این برنامه فناوری های پیشرو و شرکت های نمونه که نوآوری را در بازار اینترنت اشیا  به وجود آورده اند، شناسایی می کند. نامزدها توسط کمیته مستقل کارشناسان صنعت IoT مورد ارزیابی قرار گرفتند و برندگان بر اساس معیارهای مختلف از جمله بیشترین محصولات و خدمات نوآورانه و تکنولوژیکی پیشرفته انتخاب شدند.

Furqan Alamgir، مدیر عامل شرکت و موسس Connexin می گوید:

“این جایزه برتری ما را در این حوزه نشان می دهد و ما می توانیم در سطح جهانی رقابت کنیم و برنده شویم. از شرکایی که در این پروژه  ما را یاری کرده اند تشکر و قدردانی میکنم که بدون همکاری شما این امر امکان پذیر نبود”

حقیقت این است که هیچ سازمانی به تنهایی نمی تواند شهر های هوشمند را به وجود آورد.  برای دستیابی این فرصت، دولت ها، کسب و کارها، بخش آموزش و پرورش و شهروندان باید با  هم در تعامل باشند.

IoT Breakthrough یک سازمان مستقل است که شرکت های بزرگ، فن آوری ها و محصولات را در بازار جهانی اینترنت اشیا (IoT) به رسمیت می شناسد و نوآوری را هدایت می کند و بهترین تکنولوژی IoT را در سراسر جهان نشان می دهد.

شعار Connexin : ماموریت ما این است که افراد و اشیا را به اینترنت متصل کنیم.

 Connexi

source: https://www.connexin.co.uk/2019/01/connexin-wins-iot-breakthrough-award-for-smart-city-deployment-of-the-year/

translator: noella sarkiz

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید