مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

شرکت کاسیا نتورکس (Cassia Networks) متخصص در حوزه فناوری بلوتوث از خط تولید جدید خود در این زمینه رونمایی کرد

images_Cassia

 

شرکت کاسیا نتورکس (Cassia Networks) متخصص در حوزه فناوری بلوتوث از خط تولید جدید خود در این زمینه رونمایی کرد


شرکت کاسیا نتورکس یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه فناوری ارتباطی بلوتوث، مجموعه ای جدید از محصولات منحصربفرد خود را در حوزه اینترنت اشیا به منظور کاربرهای سازمانی بهره برداری کرد.

این محصولات شامل، روترهای بلوتوث با کاربرد سازمانی، تجهیزات کنترل دسترسی مختص اینترنت اشیا و نیز یک کیت توسعه نرم افزار در این زمینه  است. این شرکت در نظر دارد با تولید این محصولات روند توسعه اینترنت اشیا در سازمان ها را بصورت فزاینده ای ارتقا بخشد.

روترهای بلوتوث جدید جهت استفاده در فضای داخلی سازمان ها بهینه سازی شده اند که میتوان آنها را روی دیوارها، سقف ها و یا حتی روی میزکار نصب و راه اندازی کرد. همچنین این شرکت در نظر دارد یک مدل از این روترها را برای کاربردهای فضای خارج از سازمان طراحی و تولید نماید.

تجهیزات کنترل دسترسی اینترنت اشیاء تولید شده در این شرکت همراه با قابلیت های پیشرفته ای نظیر سیستم های مدیریت امنیت، مکان یابی مبتنی بر بلوتوث و متعادل سازی بار فعال روی سیستم به بازار ارائه  میگردد.

توسعه دهندگان و تولیدکنندگان نرم افزارهای کاربردی در دنیا میتوانند کیت نرم افزاری جدید شرکت کاسیا را در بدنه نرم افزارها و سرورهای خود قرار دهند تا امکان ادغام نامحدود تجیهزات این شرکت با نرم افزارهای سازمانی مربوطه در کاربردهای اینترنت اشیاء را داشته باند.

کاسیا اظهار دارد که این مجموعه از محصولات ارائه شده در بازار امکان پوشش دهی کامل و مقرون به صرفه ای را در حوزه ارتباطات بولوتوثی در کاربردهای اینترنت اشیاء فراهم می آورد. این قابلیت ها شامل کنترل و مدیریت صدها روتر و هزاران شی به واسطه استفاده از تجهیزات کنترل دسترسی و نیز امکان ردیابی دقیق افراد و دارائی های سازمان و  ارتقاء امنیت نقطه به نقطه اشیاء است.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید