مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

همکاری مایکروسافت وIoT C3 به منظور تسریع هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در تجارت

IoT C3

 

همکاری مایکروسافت وIoT C3 به منظور تسریع هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در تجارت


 همکاری ای استراتژیک میان مایکروسافت و C3 IoT ، به ایجاد راهکار “باهم – بهتر ” و نوآوری های بازار پسندی ختم میشود که توسعه ی برنامه ی تجاری اینترنت اشیا و هوش مصنوعی را تسریع میکند .

راهکار “باهم بهتر ” که شامل پلتفرم C3 IoT ( یک PaaS ، با کد های کوچک و بازده بالا ، برای مقیاس گذاری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در سراسر موسسات (تجارت ها /enterprises) ) میشود ، کاملا با Azure مایکروسافت ، یکپارچه شده تا بتواند روی آن اجرا شود . همکاری مایکروسافت و C3 IoT به مصرف کنندگان اجازه میدهد ، برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی را ، با سرعت بیشتری  ، برای موارد استفاده ی تغییر شکل دهنده ای همچون  نگهداری پیش بینی کننده ی AI ، بهینه سازی داینامیکی انبار ، سلامت و CRM ؛ تنظیم  کرده و گسترش دهند .

وقتی که فراهم آورنده ی “ابر” ، ترجیها مایکروسافت آژور باشد ، رابط کاربری C3 IoT راهکار های تجاری هوشمند تری را در راستای افزایش ارزش مشتری ، ارائه میکند . رابط کاربری C3 IoT هم اکنون روی مایکروسافت آژور در دسترس بودی و با چندین سرویس مایکروسافت آژور ، همچون Azure IoT Hub و یادگیری ماشین آژور ، سازگاری کامل دارد .

در رابطه با این همکاری ، مدیر عامل  C3 IoT ، م.سیبل اذعان داشت : با ترکیب بازار قوی مایکروسافت ، قدرت فوق العاده ی آژور و قابلیت های پلتفرم هوش مصنوعی C3 IoT ، با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا ،رایانش ابری ارتجاعی را در سطح جهانی ، به شکل چشم گیری شتاب خواهیم بخشید .

جادسون آلثوف ، مدیر تجارت تبلیغاتی جهانی مایکروسافت اضافه کرد : “هوش مصنوعی ، با تواناییش در قدرت بخشیدن به شرکت ها ، اجتماعات و اقتصاد ها ، برای به دست آوردن اهدافشان ،  یکی از دگرگون شونده ترین الگو های فن آوری عصر ماست . فن آوری ثابت شده C3 IoT و روابط قوی آنها با مشتری هایشان ، آنها را به شرکای ایده آل ما در توسعه راهکار های مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده روی ابر های هوشمند ، تبدیل کرده است” .

مایکروسافت مشخصا در ضمینه ی اخیر مشغول بوده است (توسعه راهکار های مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شده روی ابر های هوشمند) . هفته ی گذشته ، این شرکت سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری خود را در اینترنت اشیا ، طی چهار سال آینده اعلام کرد و هدف آنرا ” فراهم آوری توانایی دگرگون کردن تجارت های مشتریان توسط خودشان و دگرگون کردن دنیا در چشم انداز کلی ، با راهکار های متصل شده ” خواند .

در این میان ، مایکروسافت همکاری خود را با  electric lmp، فراهم آورنده ی اتصالات IoT (آستانه- به – موسسه ایمن) ، در راستای ایمن سازی IoT آغاز کرد . به عنوان بخشی از این همکاری ، پلتفرم اینترنت اشیای electric lmp ، سرویس های مدیریت شده ی مبتنی بر آزور را ، به منظور شتاب دهی به توسعه های IoT، در ابرهای شخصی و عمومی ارائه میکند .  

IoT C3

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید