مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

کمپانی Cisco Jasper و گسترش ارائه خدمات اینترنت اشیا به منظور ایجاد کسب و کار در شیلی و هنگ کنگ

Cisco Jasper و گسترش ارائه خدمات اینترنت اشیا

 

کمپانی Cisco Jasper و گسترش ارائه خدمات اینترنت اشیا به منظور ایجاد کسب و کار در شیلی و هنگ کنگ


کسب و کارهای موجود در شیلی و هنگ کنگ میتوانند که با استفاده از فناوری اینترنت اشیا و همچنین معاملات انجام شده بین کمپانی های سیسکو و اینتل در شیلی و کمپانی SmarTone در هنگ کنگ به خدمات جدیدی که باعث تولید درآمد میشوند ، دست پیدا کنند.

جولیان سن مارتین ، معاون بازاریابی شرکت اینتل بیان کرده است که کسب و کار هایی که در سراسر شیلی در جریانند به دنبال استفاده از اینترنت اشیا هستند تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند ، خدمات جدید خود را معرفی کنند و درآمد زایی بیشتری ایجاد کنند.

گابریل کالگارو ، مدیر پروژه شیلی گفته است : بر اساس این قرارداد استراتژیک ، کمپانی های اینتل و سیسکو یک همکاری تخصصی را شروع کرده اند و به دنبال راه حل ها و منابع موفقیت آمیز در زمینه کسب وکار در سراسر شیلی هستند . ما مشتاقانه منتظر حمایت های همه جانبه عوامل در زمینه دگرگونی های دیجیتالی اینتل در حوزه های مشتری مداری و ساده سازی انتقال خدمات کسب وکار هستیم.

کمپانی سیسکو جاسپر از طریق مرکز کنترل خود ، بهره وری کسب و کارهای مشتریان را افزایش داده و هزینه ها را مدیریت میکند . همچنین این کمپانی با استفاده از تجارب خود خدمات قابل اعتمادی را به مشتریان در کسری از زمان ارائه میدهد .

مرکز کنترل ،از خدمات اینترنت اشیا در همه صنایع در شیلی حمایت میکند . بیشترین تقاضا برای استفاده از اینترنت اشیا در حوزه های زیر بوده است :

مدیریت ناوگان – اینترنت اشیا با استفاده از نظارتی 24 ساعته بر روی شرکت های حمل و نقل و تدارکات آن ها ، بهره وری ناوگان حمل و نقل را به صورت چشمگیری افزایش داده است .

تجهیزات امنیتی و خودکار سازی – ارئه دهندگان تجهیزات امنیتی و اتوماسیون اینترنت اشیا با استفاده از نصب دستگاه ها و ایجاد خدمات قابل اطمینان ، وسایل نقلیه را از راه دور کنترل کرده و عملیات حمل و نقل را تسریع می بخشند .

خرده فروشی و نقطه فروش (POS) – خرده فروشان با سرمایه گذاری در اینترنت اشیا ، شکل فعالیت خود را تغییر داده و به بازارهای جدیدی ورود میکنند .

بهداشت – با استفاده از اینترنت اشیا ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی میتوانند نظارت بر پیشگیرها را از راه دور انجام دهند و همچنین به صورت بلادرنگ از وضعیت جسمانی بیماران اطلاع پیدا کنند .

اندازه گیری هوشمند – اینترنت اشیا خدمات هوشمندی را در شرکت های آب و برق ایجاد میکند و با بهینه سازی جریان اطلاعات ، عملکرد را بهبود بخشیده و باعث افزایش بهره وری انرژی میشود.

با توجه به مقیاس پذیری جهانی مرکز کنترل ، مشتریان اینتل میتوانند از تمام خدمات این شرکت بهره مند شوند زیرا کمپانی سیسکو جاسپر با 33 گروه از اپراتورهای تلفن همراه که بیش از 120 نمایندگی در سراسر شبکه جهانی دارند ، همکاری دارد .

کن لاورسین ، رییس فروش خدمات اینترنت اشیا سیسکو بیان کرده است :” اینتل و سیسکو هر دو از کسب و کارهای ابتکاری حمایت میکنند و تمام تمرکز خود را بر روی سرمایه گذاری در اینترنت اشیا قرار داده اند . همچنین ما متعهدیم که خدمات اینترنت اشیا را به سرعت و مقرون بصرفه به بازار ارائه دهیم”.

هدایت صحیح اینترنت اشیا ، افزایش بهره وری کسب و کارها

اینترنت اشیا به کسب و کارها امکان این را میدهد که با استفاده از خدمات جدید به نیازها و انتظارات مشتریان پاسخ بدهند . این همکاری SmarTone و سیسکو جاسپر ، به کسب و کارها امکان تغییر در شکل ارائه خدمات را میدهد و همچنین آن ها را قادر ساخته است که از تجارب مشتریان استفاده کنند و مدل های درآمد زایی خود را افزایش دهند . امروزه بیش از 6,500 کمپانی در 100 کشور از مرکز کنترل سیسکو جاسپر برای اتصال دستگاه های اینترنت اشیا خود استفاده میکنند .

تغییر کسب و کارها در تمام صنایع

امروزه در صنایع مختلفی از اینترنت اشیا از جمله اتومبیل هوشمند ، تولید ، خرده فروشی ، خودکارسازی خانه ها ، امنیت و شهرهای هوشمند استفاده میشود .نمونه های جهانی عبارتند از :

اتومبیل هوشمند – 23 شرکت پیشرو تولید اتومبیل ، اتومبیل های خود را با استفاده از پلتفرم سیسکو جاسپر طراحی میکنند و سودی بالغ بر 350 میلیون دلار را برای 3 سال آینده تخمین زده اند .

شهر هوشمند – از سیستم های حمل و نفل هوشمند و آب و برق هوشمند به صورت بسیار گسترده ای در شهرهای هوشمند استفاده میشود . سیستم آبیاری هوشمند میتواند 75% در مصرف آب صرفه جویی کند .

تولید صنعتی – اینترنت اشیا نقش مهمی را در افزایش سودآوری و بهره وری ایفا میکند . کارخانه ها با استفاده از ربات های هوشمند ، مشکلات بالقوه ماشین آلات خود را به سرعت تشخیص داده و اقدام به بر طرف کردن آن ها میکنند .

عملکرد یک اتصال موفق

نتایج به دست آمده از کسب و کارها حاکی از آن است که مدیریت صنعتی تنها از طریق اتصال جهانی امکان پذیر است و همچنین صاحبان کسب و کارها با استفاده از اینترنت اشیا میتوانند در هر لحظه از نیازهای مشتریان باخبر باشند .

   Cisco Jasper و گسترش ارائه خدمات اینترنت اشیا

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید