مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

با هدف توسعه کسب و کارهای نوپا و تشکیل اکوسیستم اینترنت اشیا در کشور

با هدف توسعه کسب و کارهای نوپا و تشکیل اکوسیستم اینترنت اشیا در کشور

 بازدید معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف با هدف توسعه کسب و کارهای نوپا و تشکیل اکوسیستم اینترنت اشیا در کشور از بوت کمپ اینترنت اشیا

 در راستای عقد تفاهمنامه همکاری بین مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، روز دوشنبه 11 شهریورماه سال جاری، جناب آقای دکتر سورنا ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و جناب آقای دکتر وحدت رئیس محترم صندوق نوآوری و شکوفایی از بوت کمپ اینترنت اشیا که از دوم مرداد ماه لغایت پانزده شهریورماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، بازدید بعمل آوردند.

 

دکتر ستاری با حضور در بین تیم های استارتاپی تشکیل شده در این بوت کمپ، از محصولات آنها که به صورت نمونه اولیه آماده ارائه به سرمایه گذاران و شتابدهنده ها هستند نیز بازدید کرده و نسبت به برگزاری رویدادهایی نظیر بوت کمپ اینترنت اشیا جهت پیشرفت علمی کشور ابراز خرسندی کردند.

 

iot3

در همین راستا معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری، جهت حمایت از تیمهای استارتاپی، گسترش کسب و کارهای نوین و ایجاد اکوسیستم اینترنت اشیا در کشور به لزوم حمایت از تیمهای تشکیل شده در این بوت کمپ اشاره کردند و خواستار نگاه ویژه ی دکتر وحدت رئیس محترم صندوق نوآوری و شکوفایی برای گسترش فعالیت این استارتاپها شدند.

حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از رویدادهای فناورانه نظیر بوت کمپ اینترنت اشیا میتواند راهگشای سرعت بخشیدن به تحول دیجیتالی در کشور بوده و با راه اندازی کسب و کارهای نوین شرایط اشتغال جوانان تلاشگر و با انگیزه را فراهم نماید.

مراسم اختتامیه بوت کمپ اینترنت اشیا با حضور سرمایه گذاران و شتابدهنده های مرتبط با فناوری های نوین و هوشمندسازی در تاریخ 15 شهریورماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد و تیمهای استارتاپی تشکیل شده در آن با ارائه محصول نمونه اولیه خود اقدام به جذب سرمایه گذار جهت ورود به بازار کسب و کار خواهند نمود.

 

iot5

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید