مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

 صندوق نوآوری و شکوفایی همچنان پیش قدم در حوزه­ فناوری­ های نوین

internet of things bootcamp

 

 صندوق نوآوری و شکوفایی همچنان پیش قدم در حوزه­ فناوری­ های نوین


  میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی از جامع­ ترین دوره اینترنت اشیا کشور با عنوان IoT Bootcamp 98

امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا نام مراکزی به عنوان عاملان تحول در اقتصاد دیجیتالی به چشم می­خورد. نقش این مراکز در شکوفایی و رشد بازارهای نوین به حدی نمایان شده، که تبدیل به الگویی در سراسر دنیا شده است. بی­ تردید شرایط همکاری و بسترسازی انجام شده توسط این مراکز زمینه را برای خلاقیت علاقه­ مندان و متخصصان یک کشور فراهم می­ آورد.

در ایران نیز صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری توانسته است با دیدگاه جامع و روشن مدیران خود شرایط ایده ­آلی را در جهت تقویت هرچه بیشتر بخش استارتاپی کشور فراهم نماید.

از جمله اقدامات درخشانی­ که این نهاد دولتی در سال جاری انجام داده است، میزبانی از جامع­ ترین دوره آموزش مهارت­ محور اینترنت اشیا کشور در تابستان است. این دوره با همکاری ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، مرداد و شهریور امسال در حال انجام بوده و  بیش از 50 نفر از جوانان مستعد و با انگیزه کشور در حال یادگیری، در آن هستند.

ایجاد فضای استارتاپی و کار گروهی، محیطی کاملا آرام و بدون دغدغه برای تیم­ های حاضر در این بوت­ کمپ شکل گرفته که زمینه را برای کار عملیاتی و مفید فراهم نموده است.

در پایان این دوره برنامه ه­ای برای ارائه محصولات نمونه خروجی از عملکرد تیم­ ها به سرمایه­ گذاران و شتابدهنده­ های معتبر کشور تدارک دیده شده تا ماحصل این تلاش دو ماهه تشکیل شرکت­های خلاق و محصولات دانش­ بنیان در جهت افتخار آفرینی کشور عزیزمان ایران باشد.

منبع خبر: مرکز تحقیقات اینترنت اشیا

internet of things bootcamp

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید