مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

کمک فناوری اینترنت اشیا برای انجام تحولات دیجیتالی Bell وHowell

Bell

 

کمک فناوری اینترنت اشیا برای انجام تحولات دیجیتالی Bell وHowell


با استفاده از فناوری اینترنت اشیا، Bell وHowel  برای پیش بینی بهتر، حل مشکلات و افزایش روز افزون ارائه ارزش به مشتریانش در سراسر اکوسیستم، تحول دیجیتال را تحریک کرده است.

Bell و Howel بنیانگذاران پروژکتورهای فیلم سازی خود را قبل از تولید فیلم های با صدا را در سال 1907 راه اندازی کرد. پس از 100 سال، این کسب و کار قادر به صحبت کردن با ماشین ها شد.

با استفاده از فناوری اینترنت اشیا, Durham , شرکت مستقر در نیوکاسل یک تحول دیجیتالی را به وجود آورد. یک شرکت تولیدی به یک کسب و کار خدماتی تبدیل شده است. نوآوری در مدلهای خدماتی برای همه اشیا, مرتب سازی ایمیل ها به ماشین های پردازش, روبات های تحویل بسته فراهم آورده است. استفاده از داده های اینترنت اشیا برای پیش بینی های بهتر مشکلات و افزایش روز افزون ارائه ارزش به مشتریان در سراسر اکوسیستم، از OEM تا مشتری نهایی را ارائه کرده است.

خدمات یک تجارت آنالوگ است. Ramesh Ratan مدیرعامل Bell  و Howell  گفت: مشتری با مرکز تماس گرفته و تعمیرات توسط تکنسین ها انجام می شود.

با ظهور فناوری اینترنت اشیا و دارایی هایی که به هم متصل شده اند, می توانید از راه دور به اشیا متصل و بر تمام آنها نظارت کنید. قبل از آنکه تکنسین به محل خرابی مراجعه کند, از خرابی ها مطلع خواهید شد.

Bell  و Howell  در زمینه تولید, مرتب سازی ایمیل ها به ماشین های پردازش, کسب و کار خود را در اواخر دهه 1950 آغاز کرد. به منظور پیشبرد کسب و کار خود به یک کسب و کار خدماتی تبدیل گردید. Ratan با اشاره به اینترنت اشیا و افراد گفت: اشیا قادر هستند رفتار محیط را نشان دهند و توانایی هایی برای رفع مخاطرات کسب و کار را تقویت کنند. در این راستا Bell  و Howell  یک سرویس خدماتی را ارائه کردند که در یک زمان خیلی کوتاه از مشکل به وجود آمده گزارش تهیه کرده و یا حتی مشکلات را با نظارت مستقیم بر روی ماشین آلات, پیش بینی نماید.

اساس تجارت کسب و کار مبتنی بر اینترنت اشیا پلتفرم PTC ThingWorx IoT است.

Ratan گفت: همانطور که معتقد هستیم که این طرح به واقعیت مبدل شود و صدها ماشین در آمریکای شمالی از این مهم بهره برند, نیاز به یک پلتفرم جدید است تا امکان واقعیت سازی این طرح را فراهم نماید. این طرح نه تنها صرفاَ برای حفاظت و نظارت است بلکه آموزش ماشین و تجزیه و تحلیل پیش بینی را فراهم کرده است.

داده ها توسط حسگرها و دستگاه ها در یک مرکز داده با دیواره های غول پیکر جمع آوری و در کل ساعات روز و کل هفته نظارت
می­شوند. اگر مخربی قصد دستکاری داده­ها را داشته باشد دیواره شروع به چشمک زدن می کند. این یک برنامه سفارشی برای آنانکه در این زمینه فعالیت دارند و دستورات و فرامینی را ارسال می­کنند، قابلیت ردیابی ناهنجاری ها را فراهم کرده است. همچنین محتوا برای تسریع در اجرای سرویس از جمله ضبط ویدئو, ارتباط با متخصصین مکاترونیک در مرکز کنترل را فراهم می­نماید.

Donald Bullock معاون پشتیبانی خدمات به مشتری و کسب و کارهای خدمات اینترنت اشیا محور گفت: با نگاه به PTC مجموعه کاملی از اینترنت اشیا در ThingWorx مشاهده کردیم. آنها مجموعه ای از برنامه های تحلیلی اند که محصولات PLM و AR خود را دارند.

به همین ترتیب فناوری اینترنت اشیا, Bell  و Howellرا برای آنچه که Ratan آن را اقتصاد فوق العاده نامیده است از جمله افزایش راندمان و کاهش هزینه های تعمیر, کاهش یا از بین بردن خرابی ها و در نهایت ROI قوی برای مشتری تقویت کرده است.

اطلاعات ThingWorx به صورت خودکار قطعات و مواد مورد نیاز را سفارش گذاری می­کند و برنامه ریزی های تکنسین ها جهت رفع خرابی را در سایت انجام می دهد. این شرکت به دنبال استفاده از این قابلیت برای ایجاد واقعیت افزوده برای کمک به تکنسین ها در تعمیر ماشین آلات است.

دارایی های فعال اینترنت اشیا داده های با ارزش اکوسیستم از تولید کننده دستگاه ها بهBell  و Howellبه عنوان ارائه خدمات به مشتری نهایی را پیاده سازی می­کند. به عنوان مثال یک Cleveron PackRobot یک قفل ربات که فروشگاه­ها برای مشتریان خود فراهم می­کنند. Bullock گفت: یکی از معیارهایBell  و Howell بررسی بسته های وارد شده توسط کاربر نهایی برای تعمیر و نگهداری بر اساس چرخه بازیابی است. این اطلاعات بینش ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن فراهم می­کند و به عنوان مثال Walmart در زمان واقعی, اطلاعات را به مشتریان ارائه می­کند تا تصمیم گیری کنند و بهترین بسته را انتخاب نمایند.

همچنین افزود: Walmart مسئول جلب رضایت مشتری است. توانایی داشتن بهترین کارایی عملیات بسیار مهم است. پلتفرم ThingWorx این امکان را برای آنان فراهم کرده است.

این یک شبیه ساز برای همکاری های جدید در رفع اشکالات ماشین های ساخته شده مدرن در سال 1950 است. Ratan به قدرت اینترنت اشیا از ترکیب ده ها دانش اپراتور ماشین اشاره کرد. او گفت: آیا نمی­توانیم دانش فرد را به صورت خودکار بسازیم؟ این دقیقا جایی است که در آن به سر می­بریم!!

 

Bell

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید