مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

Axonius ،استارت آپ مدیریت تجهیزات اینترنت اشیا سرمایه 4 میلیون دلاری جذب کرد

Axonius

 

Axonius ،استارت آپ مدیریت تجهیزات اینترنت اشیا سرمایه 4 میلیون دلاری جذب کرد


 YL Venturesبا مشارکت Emerge Capital و Vertex Ventures بر روی پلتفرمی که استارت آپ نرم افزاری     Axonius ارائه کرده است 4 میلیون دلار سرمایه گذاری میکنند.

سازمانی  را در نظر بگیریدکه سیستم ها و تجهیزات آن از راه دور یا از طریق فضای ابری با یکدیگر شبکه شده اند، در این وضعیت تیم IT و امنیت برای مشاهده و کنترل تک تک تجهیزات متصل به شبکه با مشکل روبروست. از طرفی این نقطه ضعف برای هکرها فرصتی است که دستگاههایی با  امنیت پایین را مورد هدف قرار دهند.اینجاست که Axonius وارد می شود و با پلتفرمی که عرضه کرده این امکان را می دهد تا تمام تجهیزات شبکه ردیابی شوند.

این راه حل با رابط برنامه نویسی کاربردی(API) می تواند با دیگر راه حل های موجود به صورت یکپارچه درآید.با این حال،Axonius به شرکت هایی که به صورت سنتی از NOP(Network Operation Centers) برای مانیتورینگ شبکه استفاده می کنند قول داده که قابلیت های NOP را با استفاده از دیتای دانه ای (granular data)  تقویت کند.این کار مدیران IT و امنیت را قادر می سازد به سوالاتی درباره تعداد تجهیزات ، به روز بودن و امنیت آنها پاسخ دهند.

Axonius  ، شامل پلتفرم توسعه پذیری است که توسط رابط برنامه نویسی کاربردی و پلاگین فریم ورک به سرویس ها ی واسط (3rd Party) متصل می شود.

 Axonius

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید