مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

انجمن های اینترنت اشیا Avnet همگام با رشد انجمن های اینترنت اشیا پیش می روند

element14

 

انجمن های اینترنت اشیا Avnet همگام با رشد انجمن های اینترنت اشیا پیش می روند


 

هنگامی که لوتوستانسکی معاون بخش اینترنت اشیا Avnet در لینکدین پیامی از سوی یکی از مهندسان دریافت کرد که استراتژی های اینترنت اشیا Avnet را برایش روشن کند لوتوستانسکی پیشنهاد کرد، سری به سایت element14 بزند. یکی از چندین سایت متعلق به Avnet که هدف آن معرفی و اطلاع رسانی تجهیزات و پروژه های در حال انجام مربوط به اینترنت اشیا است.

 

element14

ایجاد یک انجمن آنلاین در حوزه اینترنت اشیا استراتژی است که Avnet ، توزیع کننده قطعات الکترونیک در سطح بین المللی چهار سال پیش با رویکرد گسترش نام تجاری Avnet به طراحان، مبتکران و کارآفرینانی که در کار طراحی و توسعه سخت افزار از همان ابتدای شکل گیری یک محصول هستند، بکار گرفت. اما با رشد جوامع، بر تعداد اعضای این انجمن هم افزوده شد (رقمی بیش از 750000 نفر) با طیف های گوناگون از کاربرانی که مایلند در زمینه اینترنت اشیا تجربه بدست بیاورند تا مهندسان حرفه ای که کار آنها وابستگی به اینترنت اشیا ندارد ولی به دنبال چگونگی کاربرد آن در حرفه خود هستند.

به گفته لوتوستانسکی” رنج وسیعی از مردم در این سایت به چشم می خورند. از دانش آموز تا مهندس. تمام مهندسان تلاش می کنند تا با این سایت ارتباط خود را حفظ کنند.”

بنا به اظهارات لوتوستانسکی عضویت در انجمن ها رایگان است و در آینده قصد دارند برای راهنمایی بهتر علاقمندان حوزه اینترنت اشیا نحوه گردش کار و منابع آن را معرفی کنند.

به گفته او” در حال حاضر نکته حائز اهمیت این است که بتوانیم با این سایت ها کار کنیم.  تا این زنجیره را تکامل ببخشیم و اعضا در یابند که ما می توانیم از همان ابتدای کار، خدمات حرفه ای ارائه کنیم”.

در element14 توسعه دهندگان می توانند با مهندسان، تولیدکنندگان، مبتکران و مجرب ترین کارشناسان در سراسر دنیا برای بحث درباره چالش های فنی و محصولات، آموزش آنلاین ، دسترسی به رویدادهای منحصر به فرد، مشارکت در چالش های طراحی و آزمایش محصولات جدید ارتباط برقرار کنند.

 

CloudConnectKits

انجمن های آنلاین Avnet، CloudConnectKits.org را برای طراحان تجهیزات متصل به ابر فراهم کرده تا بتوانند به پشتیبانی، مستندات، مشخصات فنی، طرح های مرجع و فایل های راه انداز برای کیت های استارتر برای طراحی های اینترنت اشیا و اینترنت اشیا صنعتی(IIOT)  متصل به ابر دسترسی داشته باشند.

 

Hackster

Hackster.io محیطی برای یادگیری اینترنت اشیا فراهم می کند. یک وب سایت اجتماعی برای یادگیری سخت افزار که شامل پروژه های اعضا، مسابقات، اطلاعات در زمینه تمام پلتفرم ها و اپلیکیشن های سخت افزاری برای بهبود گردش کار توسعه سخت افزار است.

 

Zedboard

Zedboard.org، این وب سایت به طرح های Zynq-7000 All Programmable SoCo Xilinx اختصاص داده شده است. این سایت مستندات، طرح های مرجع، مواد آموزشی و انجمن هایی را پشتیبانی می کند که از چندین کیت مبتنی بر Zynq پشتیبانی می کنند از جمله ZedBoard ، MicroZed،MicroZed SBC، Zynq-7000All Programmable SoC Mini-Module Plus  و Zynq-7000 All Programmable SoC Mini-ITX.

 

MakerSource

MakerSource.io از ابتدای شکل گیری یک ایده تا تبدیل آن به محصول نهایی و تولید انبوه پشتیبانی و مشارکت می کند. منابعی که این سایت فراهم می کند شامل ارتباط با توسعه دهندگان اپلیکیشن، تنظیم قرارداد با تولید کننده، پشتیبانی مهندسی، وکلا، بازاریاب، سرمایه گذاری و موارد دیگر است.

 

Hardware studio

در اوایل ماه جاری، Avnet  هم چنین Hardware studio را راه اندازی کرد که شامل Toolkit است، یک سایت اجتماعی که  سازندگان قبل از معرفی پروژه خود در Kickstarter در آموزش ها و وبینارهای آنلاین با کارشناسان صنعت شرکت می کنند.بعلاوه، Hardware Studio Connection، که حاصل سرمایه گذاری Avnet  و بخش Dragon Innovation  آن است، به سازندگان این امکان را می دهد تا از حمایت مهندسان شرکت ها و تخفیف در قطعات و خدمات بهره مند شوند.

به گفته لوتوستانسکی” هدف ما این است تا افراد بدانند Avnet جایی است برای شروع. به گمان من ما می خواهیم برندی خلق کنیم تا برای مردم متمایز باشد، محلی باشد برای شروع و به انجام رساندن ایده شما”.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید