مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

رونمایی و فروش کتاب فارسی “اینترنت اشیا: چالش ها و مشکلات دنیای به هم متصل” در نمایشگاه کتاب 96 و سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران

رونمایی و فروش کتاب فارسی اینترنت اشیا چالش ها و مشکلات دنیای به هم متصل

رونمایی و فروش کتاب فارسی “اینترنت اشیا: چالش ها و مشکلات دنیای به هم متصل” در نمایشگاه کتاب 96 و سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران


 

رونمایی و فروش کتاب فارسی اینترنت اشیا چالش ها و مشکلات دنیای به هم متصل

متناسب با توسعه سریع و فراگیر فناوری اینترنت اشیاء در دنیا و به تبع آن گسترش این فناوری در کشور عزیزمان ایران، نیاز به حداقل شناخت در حوزه مسائل پیش روی این فناوری در کشور امری الزامی و انکارناپذیر است.

از این رو  جهت دستیابی به این امر و پیشبرد هدف اصلی مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران که همانا ترویج و گسترش دانش مرتبط با این فناوری در کشور است، بر آن شدیم تا کتاب حاضر را در اختیار پژوهشگران و علاقه­ مندان این فناوری قرار دهیم.

هدف از نوشتن این کتاب، بررسی پیش­ بینی­ های انجام‌شده در خصوص وعده­ ها و همچنین خطرات اینترنت اشیا بوده تا به این طریق بتوان به توسعه این فناوری کمک نمود. اینترنت اشیاء با مجموعه گسترده‌ای از ایده‌ها عجین شده که از جنبه‌های متفاوت درهم تنیده و پیچیده‌اند.

این کتاب به سه بخش اصلی، تقسیم‌بندی می­ شود:

 

– اینترنت اشیا چیست؟ که در آن مروری بر اصول، تعاریف و مدل‌های فنی ارائه‌ شده است.

– اینترنت اشیاء موجب پیدایش چه مسائلی خواهد شد؟ که معرفی و مباحثه‌ای درباره پیامدها و نگرانی‌های به وجود آمده در حوزه اینترنت اشیا را بررسی خواهد نمود.

– اطلاعات تکمیلی: اطلاعات تکمیلی و اشاره­ ای به تلاش­های انجام شده در سراسر جهان به منظور بررسی مسائل اینترنت اشیا ارائه گردیده است.

 

نحوه رونمایی و فروش کتاب

 

رونمایی و فروش کتاب همزمان با شروع نمایشگاه کتاب سال 96 در غرفه انتشارات آتی نگر میباشد.

همچنین جهت تهیه کتاب میتوانید  از طریق فروشگاه کتاب در سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران به آدرس زیر اقدام نمایید.

سفارش کتاب

سفارشات سازمان ها و شرکت ها به صورت عمده با تخفیف ارائه میشود.

همچنین جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص فناوری اینترنت اشیا، سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا را دنبال کنید.

www.IoTiran.com

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید