مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

رفع اشتباهات صنعتی کمپانی بوش از طریق اینترنت اشیا

ورود اینترنت اشیا صنعتی به بازار

 

رفع اشتباهات صنعتی کمپانی بوش از طریق اینترنت اشیا


 

بوش یک نام تجاری کاملا آشنا برای بسیاری از خانواده ها است. هم اکنون این کمپانی بیشتر توجه خود را بر روی محافل صنعتی قرار داده و در حال سرمایه گذاری در این زمینه است. امروزه، این کمپانی فعالیت های زیادی را در حوزه تامین سنسورها، خدمات ابری و … انجام داده و در کنار کمپانی های بزرگی نظیر دل ، سیسکو و IBM،  از قدرتمند ترین شرکت های فعال در حوزه اینترنت اشیاء محسوب میشود.

بهبود سرعت ورود اینترنت اشیاء صنعتی به بازار از طریق ایجاد همکاری

واضح است که در سال 2017  میتوان با استفاده از اینترنت اشیا ، شرکت ها را به عنوان یک جزیره به هم متصل کرد. از خانه ها تا کشاورزی هوشمند، همکاری موجب پیدایش روحیه رقابتی بین اشخاص فعال در صنعت شده و سطح بالایی از فناوری ها را ایجاد میکند. Eli Share، مدیر بخش تلفن همراه و IoT کمپانی بوش بیان میکند:” هنگامی که ما به راه حل های اینترنت اشیاء نگاه میکنیم، درمیابیم که گستره کاربران بسیار متفاوت است و نیازهای کسانی که خود اقدام به تعمیر دستگاهایشان میکنند با دیگر کاربران تفاوت دارد. در واقع، همکاری بین شرکت ها موجب پوشش دهی طیف وسیعی از کاربران شده و دستیابی به راه حل ها را تسهیل میکند”. بنابراین، بوش در حال برداشتن گام های بزرگی در جهت ارائه راه حل ها است و به دیگر کمپانی ها نیز اجازه همراهی و همکاری در این زمینه را داده است.

راه حل ها و برنامه های زیادی برای صنایع مختلف وجود دارد اما اگر این راه حل ها مبتنی بر استانداردها نباشند با شکست مواجه خواهند شد و این فرصت را برای شرکت های رقیب ایجاد میکند که از این شکست ها درس گرفته و در مسیر درست تری حرکت کنند. در ماه نوامبر سال گذشته، Share میزگردی با کمپانی های Centrica و Leica Microsystems به منظوره پیش بینی راه حل های اینترنت اشیاء برای بهبود تجربیات کاربران و افزایش بهره وری فرآیند تولیدات، در لندن برگزار کرد. او اظهار میکند که چندین مورد مطالعاتی نوپای مرتبط با سیستم و دستگاه های بوش، بر روی مسائلی در زمینه پوشش دهی تعمیر و نگهداری دستگاه ها، تجزیه و تحلیل تولیدات، بهبود عملکرد محصول و … کار میکنند. مطالعات نشان میدهند که هزینه ساخت برنامه های کاربردی بسیار بالا است و نیازمند مدت زمان طولانی است تا بتوان هزینه این برنامه ها را کاهش داد.

رفع اشتباهات موجود در کارخانه ها

به لطف IoT ، ابزارهای زیادی برای بهبود خدمات ساخت و تنظیم ماشین آلات صنعتی ایجاد شده است. برای نمونه، این ابزارها با استفاده از تشخیص چرخه کارگران، جریان اطلاعات و ربات های برنامه نویسی شده به کارگران یک خط تولیدی اجازه اشتباه را نخواهد داد .

 در واقع هدف اصلی بوش، ایجاد کارخانه های کاملا متصل، در مناطق منحصر بفرد و به وسیله برنامه های کاربردی انعطاف پذیری است که با کمک آن ها، روند فرآیند تولیدات را تغییر داده و سرعت چرخه تولید را افزایش دهد.

ورود اینترنت اشیا صنعتی به بازار

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید