مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

سخت افزار و خدمات مربوط به خانه های هوشمند

سخت افزار و خدمات خانه های هوشمند

 

سخت افزار و خدمات مربوط به خانه های هوشمندمبلغی بالغ بر بیش از190میلیون$در سال 2021می باشد


تحقیقات جدید نشان می دهند که درآمد حاصل از خانه های هوشمند در سال جاری نزدیک به 83$میلیارد است و در حال افزایش است به طوری که در سال 2021به 195$ میلیارد می رسد. این امر از طریق سرگرمی، اتوماسیون،بهداشت و درمان و دستگاه های متصل تولید می شود.

تحقیقات جدید، بازار اصلی هوشمند: سرگرمی، ماینتورینگ، اتوماسیون، بهداشت، اندازه گیری، لوازم برقی 2017-2021، نشان داد که در دو بخش؛ اتوماسیون خانه و ولوازم خانگی هوشمند سریع ترین رشد را در پنج سال آینده خواهد داشت، که توسط تولید کنندگان اصلی مانند سامسونگ، بوش،  (GE)تاسیس شده است.

تسلط 4رهبر بزرگ.

پژوهش ها نشان داده است که رهبران بازار مانند:آلفابت، آمازون، اپل و سامسونگ در  فکر تثبیت موقعیت فعلی خود با ساخت در دارایی های جاری از جمله ابر خدمات و دستگاه های پایگاه فعلی هستند. پیرو رده بندی این شرکت ها در توسعه محصول، وسعت مشارکت درصنعت، موفقیت مدل کسب و کار و سطح نوآوری رتبه بندی شده است.

رتبه بندی به شرح زیر است:

آمازون

سامسونگ الکترونیک

آلفابت

اپل

جیونپر معتقد است رویکرد نو آورانه آمازون، استفاده از ابر خدمات از طریق بررسی آمازون  و توانایی خود را از طریق سرمایه گذاری در تجارت الکترونیک در یک موقعیت پیشرو به آنها می دهد. نویسنده تحقیقات سام بارکر می گوید: این کمپانی با بررسی موقعیت خود در بازار توانسته با همکاری با طیف بسیاری از بازیکنان مکمل با استفاده از ابر پلتفرم ها خود را به مجموعه ای اکو و جدا با بررسی عمکرد رقبای خود توانسته به پیشرفت شگرفت انگیزی دست یابد.

ادامه دامنه برای اختلال:

پژوهش از بخش های بزرگ تر نشان دادند که سهم درآمد سرگرمی های هوشمند، به عنوان بخشی هایی در حال ظهور مانند لوازم خانگی هوشمند و افزایش اتوماسیون خانگی کشش بیشتری را داشته است. سهم این کمپانی از خدمات مربوطه (Netflix) و آمازون از 70در صد سقوط در سال2017 به 50درصد  در سال2021رسیده است.

در همین حال، بخش در حال رشد مانند نظارت و اتوماسیون  مخل می شود توسط عواملی LittleBits,ivee که رقیب بازیکنان تازه تاسیس با در نظر گرفتن رویکردهای جدیدی برای توسعه هدایت محصولات شده است.

سخت افزار و خدمات خانه های هوشمند

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید