مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

Gooee با همکاری Lumicenter روشنایی هوشمند را به بازار آمریکای جنوبی وارد کرد

روشنایی هوشمند

 

Gooee با همکاری  Lumicenter روشنایی هوشمند را به بازار آمریکای جنوبی وارد کرد


 

استارت آپ روشنایی هوشمند Gooee، خالق اولین پلتفرم مبتنی بر فضای ابری که تولید کنندگان محصولات روشنایی را به اینترنت اشیاء متصل میکند، محدوده کاری خود را تا آمریکای جنوبی گسترش داده  است.

این کمپانی اکنون در حال همکاری با Lumicenter Lighting Group که ارائه دهنده راهکارهای روشنایی با LED در برزیل است،می باشد

این همکاری Lumicenter را قادر میسازد تا تکنولوژی اینترنت اشیاء Gooee را با محصولات روشنایی ادغام کرده و بیشتر توسعه دهد.

اولین اتصال به اکوسیستم Gooee، مشتریان Lumicenter  خواهند بود که در بخش هایی شامل شرکت های بزرگ،صنعت،مراکز خرید و در خانه ها قرار دارند، و یک نمونه از راهکار روشنایی داخلی/خارجی که ارزش مالی بیشتر و عملکرد بهتری دارد را دریافت خواهند کرد.

این موارد از طریق کنترل روشنایی،مدیریت انرژی و برای بازاریابی در اپلیکیشن های خورده فروشی  با مدیریت بیکن ها، بدست آمده است

Marcos Vertuoso، مدیرعامل Lumicenter Lighting میگوید:” احتمالا استفاده از پایگاه های IOT طراحی شده توسط GOOEE, منجر به ایجاد تفاوت بارزی میان سرویس های ارائه شده به LUMICENTER خواهد شد.”

Jan Kemeling، مدیر ارشد تجاری در Gooee،می افزاید:”ما هم اکنون توافق نامه هایی را با برند های مطرح در زمینه روشنایی در اروپا،ایالات متحده،ژاپن،هند،چین و استراالیا به امضا رسانده ایم و این همکاری با Lumicenter یک گام مهم در رشد سریع در منطقه آمریکای جنوبی است

به گزارش Lumicenter آنها از  طریق ادغام تکنولوژی Gooee که برای مدیریت حجم زیادی از داده های منتقل شده از محیط های مفروض و ارائه یک پلتفرم برای توسعه اپلیکیشن ها و داده های شبیه سازی شده طراحی شده است در بازار برزیل حضور خواهند داشت.

 

روشنایی هوشمند

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید