مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

دو شرکت Gemalto و AT&T برای مدیریت اشتراک از راه دور همکاری میکنند

مدیریت اشتراک از راه دور اینترنت اشیاء

 

دو شرکت Gemalto  و AT&T برای مدیریت اشتراک از راه دور همکاری میکنند


 

با اعلام Gemalto ، این شرکت راهکار مدیریت اشتراک خود(LinqUS) را برای کمک به گسترش مشتری های جدید  در سراسر جهان و افزایش امنیت اپلیکیشن های IoT به AT&T ارائه میکند.

راهکار مدیریت اشتراک Gemalto و سیم کارت های جاسازی شده GSMA M2M 3.1، ارائه خدمات همراه برای شرکت هایی که به دنبال اتصال جهانی  اپلیکیشن های IoT هستند را ساده میکند ومنجر به  افزایش مدت پشتیبانی برای مشترکین میشود.

Rodrigo Serna، مدیر Gemalto طی یک بیانیه اعلام کرد:”صنعت،اتوماسیون منازل و اپلیکیشن های خودرو نقش قابل توجهی در رشد IoT دارند.امروزه، Gemalto بیش از 20 راهکار ارتباطی را توسعه داده وحداقل 300 پروژه OTA را در سراسر جهان گسترش داده است. ما همچنین بزرگترین مجموعه M2M و راهکارها و سرویس های IoT را در اختیار داریم.”

وی همچنین افزود:”اکنون اپراتور ها میتوانند سرویس های IoT بیشتری ارائه دهند و با پلتفرم جدید آنها را با سرعت بیشتری مقایسه کنند. که بخشی از صدها شبکه ما در سراسر جهان است. “

این خبر یک ماه پس از یک معامله مشابه با Huawei منتشر شد. برای این همکاری،Chinese telco  نیز همراه LinqUS توسط Gemalto برای این پلتفرم عرضه خواهد شد و از این پس مشترکین و همکاران Huawei میتوانند به صورت یکپارچه به تمام اپراتورهای موبایل در هر زمان و مکانی در سراسر دنیا متصل شوند.

Gemalto  و  Huaweiتفاهم نامه را در رویداد Connect Europe به منظور پیشبرد چشم انداز هر دو کمپانی در بخش IoT در سراسر جهان به امضا رساندند.

تحلیلگر Gartner میگوید اکوسیستم IoT  با 6.4 میلیارد شئ متصل در سال 2016 و با هدف 20.8 میلیارد شئ در 2021  با  سرعت فوق العاده ای در حال پیشرفت است.

مدیریت اشتراک از راه دور اینترنت اشیاء

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید