مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

شرکتEseye با همکاری شرکت خدمات وب آمازون(AWS) از یک پیشرفت در زمینه امنیت فناوری اینترنت اشیاء رونمایی کرد

images_article_anynet-sim

 

شرکتEseye  با همکاری شرکت خدمات وب آمازون(AWS) از یک پیشرفت در زمینه امنیت فناوری اینترنت اشیاء رونمایی کرد


سیم کارت AnyNet شرکت Eseye ، نوعی اتصالات جدید سلولی امن را ارائه میدهد که کاملا با کنسول مدیریت و پلتفرم مبتنی بر ابر شرکت خدمات وب آمازون (AWS) یکپارچه شده است.

این رو نمایی در کنوانسیون ثبت اختراع لاس وگاس انجام شد.

شرکتEseye  ارائه دهنده اتصالات ماشین به ماشین (M2M)به صورت سلولی برای دستگاه های اینترنت اشیاء است.

AnyNet امن به مشتریان اینترنت اشیاء شرکت خدمات وب آمازون، امکانات ارتباطی و امنیتی زیادی ارائه میدهد. اجازه میدهد که دستگاه های اینترنت اشیاء در سراسر جهان، از راه دور به صورت خودکار و امن، فعال ، تصدیق و تایید شوند و سپس  اجازه  استفاده داده ها در ابرهای مشتریان AWS را می دهد.

جولیان هاردی مدیر عامل شرکت Eseye گفته است :این فناوری جدید، با ارائه محصولات بیشتر و متنوع در بازار ، شانس های زیادی  از جمله صرفه جویی در هزینه ها ، خطرات و زمان استقرار IoT  به صورت M2M ،به مشتریان AWS میدهد.

در مجموع یک لایه خدمات  همه جا حاضر ایجاد میشود که با آن می توان پروژه هایی در هر مقیاس و به شیوه هایی امن و روش هایی که قبلا غیرممکن بود، ایجاد کرد.

AnyNet تست های طولانی امنیتی ، فرایندهای استقرار و نصب پرزحمت را حذف کرده است. دستگاه ها بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات فیزیکی، رمز عبور یا هر راهکار امنیت رایج،می توانند در شبکه ابر AWS  به صورت امن راه اندازی شوند.در نتیجه هزینه ها و خطرات استقرار اینترنت اشیاء برای مشتریان AWS به طور چشمگیری کاهش میابد.

از طریق تکنولوژی multi-IMSI قرار گرفته شده در این سیم کارت، به سازمان ها اجازه می دهد که در هرجای جهان با سطح امنیت بالا استقرار یابند.

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید