مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

کمپانی Asavie به جایگاهی شایسته در اینترنت اشیا با همکاری AWS دست یافته است

Asavie یک سرویس اتصال امن برای اتصال دستگاه های اینترنت اشیا به AWS

 کمپانی Asavie به جایگاهی شایسته در اینترنت اشیا با همکاری AWS دست یافته است


کمپانی Asavie واقع در شهر دابلین که یک تامین کننده نسل بعدی تحرک سازمانی و راه حل های اینترنت اشیا است ، اعلام کرده است که به جایگاهی شایسته در شبکه همکاری AWS ( APN ) دست یافته است.

عمق تخصصی این طرح Asavie ، باعث شده است که این کمپانی در ارائه خدمات اتصال امن دستگاه های اینترنت اشیا به خدمات وب آمازون و همچنین داشتن معماری ترکیبی در محیط های محدود به رسمیت شناخته شود . سازمان ها با بهره گیری از Asavie و AWS میتوانند استراتژی های اینترنت اشیا خود را در بخش هایی که شامل کارخانه های هوشمند ، شهرهای هوشمند ، انرژی ، صنعت خودرو ، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی هستند با موفقیت کامل پیاده سازی کنند.

کمپانی خدمات وب آمازون (AWS ) جایگاهی شایسته در اینترنت اشیا به Asavie اهدا کرده است تا او به عنوان یک همکار APN بتواند مهارت های فنی مرتبط خود را شرح دهد و افزایش موفقیت مشتریان را در ارائه راه حل های AWS اثبات کند .  Asavie  برای دستیابی به این طرح امنیت ، اجرا و راه حل های قابل اعتماد خود را تحت ارزیابی قرار داد.

Ralph Shaw مدیرعامل Asavie بیان کرده است ” ما مفتخریم که به عنوان اولین همکار APN در برنامه ارائه خدمات AWS همکاری میکنیم و به جایگاهی شایسته در اینترنت اشیا رسیده ایم . شبکه های ما توسعه دهندگان را قادر میسازد تا پروژه های اینترنت اشیا خود را تنها در چند دقیقه گسترش دهند . ما به واسطه سنجش نمونه های اولیه در شبکه های تولید ، پیچیدگی و تاخیر در شبکه را حذف میکنیم . با به کارگیری چابکی AWS و امنیت بیشتر در اتصال اینترنت اشیا که Asavie فراهم آورده است مشتریان میتوانند هرچه سریعتر پروژه های اینترنت اشیا خود را شروع کرده و تولید درآمد کنند .

ابر AWS راه حل های مقیاس بذیر بسیار زیادی را برای شرکت هایی با اندازه های مختلف ، از استارت آپ ها  تا سازمان های جهانی ارائه میدهد . به منظور حمایت از این راه حل های یکپارچه و گسترش یافته ، AWS برنامه شایستگی همکاری APN را منتشر کرده است تا مشتریان بتوانند از طریق این برنامه همکاری APN شرکایی را که دارای تخصص و تجربه های مرتبط با صنعت هستند را شناسایی کنند .

اتصال اینترنت اشیا Asavie یک سرویس اتصال امن و برحسب تقاضا است که برای اتصال دستگاه های اینترنت اشیا به AWS به کار گرفته میشود . توسعه دهندگان دستگاه های اینترنت اشیا خود را در میان شبکه های مختلف برای انتقال اطلاعات به ابر خصوصی مجازی آمازون ( VPC ) به هم متصل میکنند . اتصال اینترنت اشیا Asavie یک شبکه کاملا خصوصی ایجاد میکند تا از خاموش بودن دستگاه ها در فضای اینترنت عمومی زمانی که اطلاعات از دستگاه ها به ابر AWS منتقل میشوند اطمینان حاصل کنند .این فناوری در موارد صنعتی و بحرانی به منظور کاهش خطراتی با عنوان بات نت ها لایه ای ضروری با عمقی بالا برای مقابله ایجاد میکند .

Asavie PassBridge نرم افزاری شیکه ای است که تحت عنوان پلتفرم خدمات تعریف شده است و میتواند اتصال و امنیت را در پروژه های اینترنت اشیا در شبکه های ناهمگن را مدیریت کند . Asavie با کمک همکاری با بیش از 20 اپراتور پیشتاز تلفن همراه شامل AT&T, EE, Telefonica, Three and Vodafone  و همچنین تامین کنندگان سخت افزار مانند کمپانی Dell به سازمان های دارای کاربر نهایی امکان این را میدهد تا میزان هوشمندی کاربران را بسنجند ، در هزینه ها صرفه جویی کنند و همچنین خدمات خود را به سرعت در بازار ارائه کنند.

Asavie یک سرویس اتصال امن برای اتصال دستگاه های اینترنت اشیا به AWS

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید