مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

توسعه کیت GNSS Starter جدید با قابلیت موقعیت‌یابی دقیق

iot tracking

شرکت ArduSimple از سال 2018 در راستای ارائه محصولات و ابزارهای کاربرپسند و مقرون به صرفه برای ارزیابی فناوری مکان‌یابی سانتی‌متری مبتنی بر GPS فعالیت داشته است. این شرکت به تازگی کیت جدیدی را تحت عنوان GNSS Starter توسعه داده که مجهز به فناوری مکان‌یابی سانتی‌متری مبتنی بر GPS می‌باشد. این کیت برای توسعه دهندگان امکان موقعیت‌یابی دقیقی را در جهت به کار بستن در راهکارها و خدمات مختلف فراهم می‌کند. همچنین توسعه دهندگان با استفاده از این کیت می‌توانند فرآیند اثبات مفهومی یا (PoC) محصول خود را با دقت بالاتری تحت بررسی قرار دهند.

فرآیند PoC اغلب برای کاربردهای رایجی که در آن‌ها به دقت زیادی نیاز باشد، یک فرآیند پیچیده است. به عنوان نمونه وسایل نقلیه خودران هوشمند به دقت بسیار بالایی برای توسعه نیاز دارند و فرآیندهای امکان‌سنجی و PoC برای آن‌ها پیچیده است. یافتن آنتن‌های سازگاری که به درستی تنظیم شده‌اند، CPU‌ها، مودم‌هایی که به GSM متصل می‌شوند، سیم‌کارت‌های انعطاف‌پذیر و غیره و در نهایت نصب همه این‌ تجهیزات بر روی یک برد فرآیندی طولانی و پرهزینه است. در راستای حل این چالش‌ها، کیت جدید پیشنهادی این شرکت، تمام اجزا و خدمات مورد نیاز برای ایجاد یک فرآیند PoC را گرد هم آورده است.

مارک کاستیلو، مشاور ارشد شرکت ArduSimple، درباره راه‌اندازی و توسعه این کیت جدید گفت: «ادغام دقت بالا و اتصال قدرتمند در قالب یک محصول نوآورانه، روند کار را به میزان قابل توجهی سرعت می‌بخشد. در نتیجه پیچیدگی فرآیند PoC برای محصولات مختلف کاهش یافته و توسعه دهندگان زمان بیشتری برای تمرکز بر روی امکان‌سنجی پروژه‌های خود خواهند داشت.»

منبع

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید