مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

سیستم Accenture مجهزبه فناوری” اینترنت اشیاء” است که به برپایی انقلابی در بخش های دولتی کمک میکند

سیستم Accenture

 سیستم Accenture


 سیستم Accenture مشابه یک ماشین یادگیری مجهزبه فناوری” اینترنت اشیاء” است که به برپایی انقلابی در بخش های دولتی کمک میکند.

براساس گزارش خبری سایت Iot tech: فرآیندهای عملیاتی درسازمان های دولتی و خدمات عمومی در سراسر جهان درحال انجام تجزیه و تحلیل پیشرفته و تکامل دیگر فنآوری های نو ظهور هستند.

با کمک این فناوری ها و مطالعه ی جدید از Accenture ، سازمان های در حال تلاش, برای رسیدگی به مطالبات شهروندان و کمک به زیرساخت میراث IT و فرهنگ سازمانی به اهداف خود میرسند.

اکسنچر در آخرین گزارش خود با عنوان فنآوری های نوظهور در خدمات عمومی, نزدیک به 800فن آوری خدمات عمومی را در تمام9 کشور مورد بررسی و شناسایی  قرار داد.

طبق گزارشات, تصویب این فن آوری با تعامل مستقیم مسئولین با شهروندان انجام پذیرفت و خدماتی همچون خدمات بهداشتی و اجتماعی, پلیس,  خدمات مرزی و حقوق بازنشستگان, ارائه میگردد.

و در پایان  باید عنوان کرد که این فناوری شامل تجزیه و تحلیل , پیش بینی مدل سازی, فناوری “اینترنت اشیاء” , ماشین های اتوماسیون  هوشمند,تجزیه و تحلیل هویت , تجزیه و تحلیل ویدیو , ماشین یادگیری و پردازش زبان طبیعی می باشد.

سیستم Accenture

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید