مرکز تحقیقات اینترنت اشیا » اخبار IoT

گسترش طراحی شبکه های بی سیم با برد بالا برای دستگاه های اینترنت اشیا توسط آمازون

گسترش طراحی شبکه های بی سیم با برد بالا برای دستگاه های اینترنت اشیا توسط آمازون

Amazon روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال ایجاد و توسعه طیف وسیعی از پروتکل های بی سیم Bluetooth  و wifi با برد بلند میباشد که بزرگترین خرده فروش آنلاین ایالات متحده امیدوار است اشخاص ثالث بتوانند در دستگاه های اینترنت اشیا از آنها استفاده کنند

Amazon sidewalk  همچنین اعلام کرد که درکنارسری جدید و چند زبانه اسپیکرهای Echo که برای Alexa (دستیار مجازی خود) معرفی کرده است ، بر رشد و ارتقا این شرکت در زمینه IOT (جایی که دستگاه ها و لوازم بر روی شبکه ها کنترل میشوند) نیز تاکید  دارد.

این شرکت استفاده sidewalk را در دستگاه هایی همچون garden water sensors و mailbox که به صاحب ایمیل هشدار می دهد را متفاوت می بیند.

همچنین آمازون گفت : sidewalk از طیف پهنای باند 900mhz  برای گسترش فاصله بین دستگاه های IOT استفاده میکند که به انرژی  کمتری  نسبت به wifi  نیاز دارد.

Jeff Bezos (رییس اجرایی) در مورد راه اندازی دستگاه های Alexa  گفت:

مردم نمیدانند که این میان برد ، برای مواردی مانند چراغ های موجود در حیاط ، کنترل چراغ های پیاده رو در خیابان چقدر اهمیت دارد.

آمازون که سابقه کاوش در سرمایه گذاری های جدید ، مانند ساخت برنامه های تلویزیونی اصلی برای مشترکین سرویس Amazon prime  را دارد ، اقدام به فروش کتاب کرده است . این شرکت به عنوان یکی از شرکت های بزرگ فناوری به همراه Alphabet Inc ، apple Inc ، face book Inc  ظاهر شده است و پیشرو در ارایه دهنده خدمات ابری میباشد.

این برنامه قصد دارد قوانین جدید پروتکل شبکه را که ارتباط بین دستگاه های متصل را کنترل میکند، منتشر کند تا توسعه دهندگان بتوانند آن را برای محصولات جدید مورد استفاده قرار دهند. آمازون همچنین اظهار داشت که sidewalk را برای اتصال دستگاه ها در سراسر لس آنجلس آزمایش کرده است، اما در مورد آنکه چه زمانی برای استفاده گسترده تر در دسترس خواهد بود صحبتی نکرده است.

این شرکت اعلام کرده که یک  دستگاه رد یاب سگ را در سال 2020 برای هشدار به صاحب حیوان خانگی از یک محیط خاص به بازار  ارائه خواهد داد.

Translator: Marzieh shapourirad

Source: http://yon.ir/ziGfL

 

 

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار و دستاوردهای ایران و جهان در زمینه هوشمندسازی و اینترنت اشیا می توانید عضو باشگاه خبری ما شوید.

این پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید